mandag 16. juni 2008

Snart bryllup!

Nå nærmer det seg med stormskritt! En kjær veninde fra studietiden gifter seg på det blide sørland i St. hans helgen - jeg gleder meg som en unge! Det skal bli fantastisk å få feire den store dagen med dem - gleder meg supermye Stine!!

* bildet er lånt fra http://www.scarlett.no/ *


I anldning bryllupet har jeg vært fryktelig usikker på hva jeg skal ha på meg. Da et vennepar giftet seg i fjord sommer fikk jeg sydd en nydelig blå kjole, men da var Signe i magen og kjolen er laget i "mamma fasong". Vurderte å få sydd den om, men så kom jeg over kjolen på bildet over. Det er Norsk design - Katrin Uri. Kjolen er bare supersøt og egner seg godt nå til bryllup på forsommeren. Til den har jeg et lilla sjal og noen gullsko som er "to die for" *he-he*
p
På fredag drar Livymannen med frue avgårde, vi skal ta Kystlinks båt Strømstad - Langesund. Gleder meg til deilig buffet og litt shopping. Gleder meg også til en deilig helg på hotel!
p
Jeg er så heldig at jeg har fått en utfordring og en award og jeg har ikke glemt dem, men de kommer i et innlegg litt senere.
p
Ha en fin start på uken jenter, nå skal jeg på trening!

4 kommentarer:

tinemor sa...

For en lekker kjolen!!!
Spennende med bryllup. Jeg elsker det. Vi hadde jo bryllup for to uker siden, men jeg er klar for flere, men vet ikke om noe......
Ha god trening og en fin start på uken!

Charlotte - FO² sa...

Ååå ja, den var lekker den kjolen der!! Jeg har saumfart byen i dag å funnet kjole selv som jeg skal ha på meg i bryllup til lørdagen :) er litt moro å være på kjolejakt også! Lykke til med kjolekvalet :) Ha en fin uke. Moro at du tar utfordringen forresten, tusen takk.
klem

Albertines verden sa...

Ja, den kjolen var jo nesten til å dø for. Skikkelig lekker. Ha en fin uke!

Ann-Cathrin sa...

Den kjolen var bare utrolig fin!!!!!!! Du blir nok en flott bryllupsgjest:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...