søndag 13. juli 2008

Bryllupsdag

*Bilde av brudebuketten med min mann og meg bak*


I dag har Livymannen og frue 6 års bryllupsdag - å fytti så fort tiden går! Når man har vært gift i 6 år kalles det visstnok for sukkerbryllup - ikke fullt så stas som gullbryllup men dog - søtt er det;-)

For 6 år siden hadde jeg akkurat entret frisøren med cider og jordbær. Etter utallige timer i stolen ble jeg riktig så fin på håret! Jeg hadde tilbrakt den siste natten som frk sammen med min besteveninne og sovet serdeles dårlig - men kjolen og alt stæsjet var iallefall klart! Klokken 15 var det en flott vielse og vi ble mann og kone! Etter vielsen bar det avsted til fotografen, og da været var helt nydelig(i motsetning til i dag;-) dro vi til en aldeles nydelig park å tok brudebilder der - fantastiske bilder:-) Da dette var feridg dro vi til hotellet hvor middag og fest skulle holdes - vi ble møtt av 70 festklare mennesker og ble tatt utrolig i mot - Tusen, tusen takk for at dere var og er så utrolig snille mot oss! Nydelig selskap med middag, taler, overraskelser, kaker og herlige venner å tilbringe denne fantastiske dagen med! Blir nesten rørt jeg nå når jeg sitter å tenker tilbake på denne fantastiske dagen! Det har vært en av de beste dagene i mitt liv!

Etter at vi giftet oss har vi opplevd utrolig masse sammen, både gleder og sorger, men størst av alt er den gaven å få to vakkre, herlige jenter sammen!

Jeg elsker deg utrolig masse mannen min <3

15 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så masse med sukkerbryllupsdagen :) Ha en koselig feiring i dag.

Anonym sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen, regner med dere kommer til å kose dere masse!

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Tiden går så alt for fort - spesielt etter at man har fått barn! Ha en fin dag!

Nydelig brudebukett, forresten! Var det din?
Klem

Tiril sa...

Gratulerer med bryllusdagen din, jeg giftet meg og den 13, men har så mange år bak meg at jeg tror ikke jeg fyller med lenger!!!
Koselig bilde tatt utenfor huset ditt i skumring.
Rekeskålen fristet også.
Klem fra Tiril.

Anneli sa...

Jeg blir helt rørt jeg.. Kjenner meg igjen i det du skriver ( vi har nylig hatt 17 års bryllupsdag)
Gratulerer så mye <3

aase sa...

Gratulerer så masse med dagen til Dere begge to!!! Vakker innlegg med minner fra en nydelig dag!! Utrolig hvor fort tiden går, og barna vokser til!! Dere er utrolig heldige!!

Kos dere masse ikveld!!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Gratulerer med bryllupsdag ! Nydelig bukett! :O)

liven sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!!!

Vi hadde i går........22 år:O)

Helt utrolig!!

Ha en fin kveld:O)

Tussaluso sa...

Gratulerer så mykje med 6 år som mann og kone. Håper dåke får mange gode år ilag framover.

Tove sa...

Grattis med bryllaupsdag! Vi feira 8- års dag 8. juli, og det er rart å tenke på kor tida flyg! Difor er det så viktig å ta vare på dei små øyeblikka og kvardagane. Det er dei som gir oss minner, lærdom og erfaring! Ynskjer deg og dine ein flott dag!

PS! Kanskje ei scrappegal dame som deg kan anbefale ein nettbutikk med scrappeutstyr? Er heilt i startgropa, men treng litt meir sjablongar og stempel. Kanskje ein nettstad med div. malar som eg kan laste ned/kopiere???

tinemor sa...

Masse gratulasjoner med bryllupsdagen!

Ann-Cathrin sa...

Gratulerer med bryllupsdag på etterskudd:) Så koselig å tenke tilbake på en vellykket dag:)

borghild sa...

Grattis med bryllupsdag!! (På etterskudd). Vår bryllupsdag nærmer seg også med stormskritt (den 19. juli), og jeg glemmer aldri morgenen den dagen vi skulle gifte oss. Jeg våknet (alene selvfølgelig, som seg hør og bør) klokka 0400 av at det høljet ned ute, og tenkte Neeeiiii, ikke i dag!! Ble ikke så mye mer søvn, for å si det sånn... Kom til frisøren med forloveren min, fikk en cider og begynte å slappe av da jeg fant ut at jeg hadde glemt å kjøpe strømpebånd! Iiik! Takk og lov for at det lå en undertøysbutikk bare et kvartal fra frisøren, og min kjære forlover var så heldig å bli sendt ut i regnet for å kjøpe... Men, da jeg gikk ut fra frisøren litt før kl 1300, strålte sola ned fra skyfri himmel, og vi hadde en fantastisk dag med båttur og fest i skjærgården. (Hadde ikke vært like kult med båttur i regn, med tanke på at det ikke var plass til alle gjestene under tak!)
Klem B:-)

A home far away sa...

Gratis på bröllopsdagen, det var en mycket fin bild tagen på rosorna och dig och maken i bakgrunden!
Håller med dig tiden går fort, jag och min man har varit tillsammans i 15 år!

Ha en fin dag

Kram från Singapore

Anonym sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdag. Bildet var nydelig!
Høres ut som dere hadde en flott dag sammen for å feire kjærligheten.
:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...