onsdag 23. juli 2008

Herlig sommerkveld!

I kveld har det vært en ny runde med "allsang på grensen" i Halden og det i et aldeles nydelig sommervær! Herlig! Victoria og jeg var der i dag og vi fikk utrolig bra plasser - rad 5, og full oversikt over alt som skjedde - litt annet enn hva vi har hatt tidligere, når alt vi har sett har vært små prikker laaangt unna.

Min favoritt artist Kurt Nilsen var der i dag, og det var bare sååå bra! Mor har nok påvirket sin datter en smule, for han er hennes store helt også(hun har jo nesten ikke hørt annet siden hun lå i mors mage stakkars). Siden mor nok er for feg til å skrive KURT med store bokstaver i pannen stilte min skjønne datter velvillig opp og var sååå fornøyd ;-) Etter at "allsangen" var ferdig fikk hun signert plakat og vi fikk tatt bilde - plakaten henger allerede på veggen på rommet og hun er så fornøyd - noe mor også er som har snakket med sin pop-helt ;-)

Håper alle har en fin sommer og koser seg masse i det gode været! Anbefaler alle å se på "Allsang på grensen" på tv 2 i morgen det var utrolig bra denne gangen!

*Klem fra Livy*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Næh!! Bra bilde!
Jeg tok med meg mamma og dro dit i dag. Flott stemning som på alle de andre dagene. Vi satt nok dog ett stykke lenger bak enn dere.

Forøvrig; hun som ble filmet som Styles største fan er søsteren til en kollega. :D

Flott promotering for Halden dette, det er jo ALLTID bra vær på innspillingen.

Linda sa...

Så utrolig moro :D Der skulle man ha vøri!

liven sa...

Så utrolig heldig dere har vært:O)
Han er min datter på 17 sitt største idol og har vært det siden første gang hun så han på tv!!
Resten av familien er også fans.....og så er han jo også bergenser! Han er bare den beste:O)

Går jo ut fra at du har hørt siste cd en......Lost highway gir meg fremdeles gåsehud:O)
gleder meg til å se i kveld:O)

Ha en fin dag:O)

liven sa...

Vi skal nistirre på skjermen!!

Isabelle er veldig misunnelig.........det er faktisk hennes største ønske å møte han:O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...