tirsdag 8. juli 2008

Gang

I dag kommer noen bilder fra gangen vår. Dette rommet er et av rommene i huset som er minst ferdig, og mye av grunnen til det er trappa som ikke er malt enda. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å vente med å male den til de har revet- og satt opp det nye badet, men da det ser ut som ting tar veldig laaang tid tror jeg at jeg skal male den nå i sommer. Litt kjedelig at dette rommet ikke er ferdig da det er det første man ser når man kommer inn døren. Jeg har iallefall fått hengt opp liftgardinene jeg kjøpte i Strømstad og jeg synes de ble kjempefine! Litt har også kommet opp på veggene, men det blir nok mer etterhvert. Rommet er relativt lite og med mange dører, så ut fra plassen i rommet synes jeg vi har fått utnyttet den godt.


* Inn mot stuen, døren til venstre er til gjestetoalett/bad *


* gangen sett fra trappen - dobbel utgangsdør til venstre *

* Knaggrekke og speil *

* Nøkkelskapet fikk vi til bryllupet vårt for 6 år siden *

* Døren går inn til vaskerommet *

* Trappen kommer til å bli fin når den blir hvit - døren går ned til kjelleren *


* Stoffet til gardinene er kjøpt i butikken Hörnan i Strømstad *

Ønsker alle som er innom en riktig fin tirsdag!

Og til dere som legger igjen en hilsen: Tusen takk det varmer godt!

16 kommentarer:

Merete sa...

For et utrolig fint hus dere har! Og gangen ble kjempefint .Akkurat slikt jeg kunne tenkt meg selv. Vi skal pusse opp gangen i august/september vi også, og det plager meg at den ikke er noe fin nå. Som du sier så er det jo tross alt det første man ser når man kommer inn!

Tonje Marie sa...

Oj, so utrulig koselig og fin gang! =) Heile huset var veldig fint.

Ha ein finfin dag vidare Livy!
Mvh Tonje Marie

Heidi sa...

Ååååh ... kan du ikke adoptere meg Livy? :lol: Jeg hadde nok trivdes i huset ditt altså.

Vel, drømmer om et slikt hus jeg også, men da må jeg nok enten, treffe en rik mann eller vinne milioner i lotto. Akkurat nå tror jeg jeg satser på lotto. :haha:

Jeg var på Cornelias hus her i trondheim i går og kjøpte meg sånne skoler/kopper som du har. Det ble to stk. røde med hvite prikker på. De er så fiiiiine! Har allerede brukt dem, og jeg elsker å drikke av dem.

Jeg kommer nok til å innom der å handle litt rett som der er tror jeg. =9

Håper du får en flott tirsdag du også!

Sommerklem fra Heidi

Lene sa...

Hahaha... Du, Livy... Det var som om jeg skulle skrevet innlegget her selv ;) Holder akkuart nå på med yttergangen, har malt og styra, hang opp nye gardiner i går, og i dag holder jeg på å pusse den gamle døra mellom yttergang og trappegang før den skal males. Grunnen til at det så lenge har stått så uferdig - er det uferdige badet oppe i annen etage. Gidder liksom ikke å pusse opp og gjøre det fint - og så skal man inn med diverse baderomsinnredning og riper malig både her og der.

Men nå orket jeg ikke se yttergangen så fæl lengre. Sitte ute på terrassen utenfor med åpen dør - og titte inn fra best til pest ;)) Så får trappegangen komme i neste..

Ser jo ikke at gangen din er "uferdig". Tvert imot innmari fin, romslig og koselig. Hilser lunt velkommen, ja :)

Kommer vel etganginnlegg hos meg og etterhvert. Bare bli ferdig med døra først - og det tar jo litt tid med grunning og to strøk på hver side.

Ha en fin dag, Livy. Og tusen takk for koselig titt inn i gangen din :)

Klem fra Lene :)

liven sa...

Kjempefin gang du har.
Selv om det er mange dører så ser det ut til at du har utnyttet plassen godt!!
Nydelige doble dører........

Ha en fin dag:O)

anneskreative sa...

Hei!
Så lekkert det ble.
En entre er bestandig vanskelig å innrede,,,er jo stort sett smal, liten og har en masse dører.
Syntes du har klart det fint,,,lekkert med hvit malt panel.
Og så liker jeg at du har mørke detaljer på veggene.
Bra med kontraster.
Lykke til med trappa.
Anne

Jorunn sa...

Dette var lekkert! Du har virkelig utnyttet plassen godt. Gangen er ofte litt vanskelig å møblere, men du har jammen fått det til!!

silje-sin sa...

Gangen deres var kjempefin! Så ikke ut som den var liten, den virket så lys og luftig! Tenker det blir lekkert med hvitmalt trapp! Ha en fin kveld, kjære deg:) klem fra silje.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempestilig gang!
:O)
Vi pusset opp gangen i fjor, og det er så gøy å ha god plass til ting og tang.
:O)

Ann-Cathrin sa...

Dere har et utrolig flott hus!! Så gjennomført og lekkert:)

A-H sa...

Flott hus og en flott gang! Skal du male trappen helt hvit eller ha trinnene beiset? Skal male trappen vår nå og jeg er litt i tvil...

Anneli sa...

Så koselig dere har det, ja i gangen også <3
Jeg har også planer om å male trappa vår.. tror kanskje den blir kremhvit med lysgrå trinn..
Men kanskje jeg må vente å se hvordan det blir hos deg først :)
Sommerklem <3

Rita's Verden sa...

Gangen din ble kjempe fin!! likte veldiggodt fargen dere har brukt...hva heter den?? kunne tenke meg den på badet;) jeg har ett trappe prosjekt gående jeg med..men har så lite lyst å begynde på det...vil vere ferdig med en gang og har hørt at trapper tar sin tid og er veldig pirkearbeid..noe jeg ikke liker..men men...gleder meg til å se hvordan din blir...kjanskje jeg får mot til å starte på vår:)

ha en flott uke videre!
klem

tinemor sa...

Så hærlig og flott gang dere har!!!
I like!
Skjønner du vil male trappen , så den er mere i stil med resten. Blir nok lekkert!
Ønsker deg en flott uke!

aase sa...

Gosj for en lekker gang du!!! Det jeg egentlig har mest lyst til imorgen da, det er en reise gjennom ditt fantastiske hus!!HE-HE!!!!!!gleder meg til imorgen!!!

Linda sa...

Ha en strålende sommer og kos dere masse! Hører fra svigermor at dere har bedre vær enn vi har her nord. Vi er på Andøya og her skulle man ikke tro at vi har sol hele døgnet (den er godt gjemt bak noen skyer). Men når den titter frem i ny og ned, så er det på med solbriller og bare nyte :) Vi håper på bedre vær i august, men så reiser man ikke til øya for været heller...hehe...

God sommer!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...