torsdag 1. januar 2009

1. nyttårsdag

o
Så begynner den første dagen i det nye året å li mot kveld. Barna er i seng og mannen er på jobb, det ligger ann til en stille og avslappende kveld her hjemme for meg. Gårsdagen ble en stor suksess, og storesøster og hennes gjester holdt det gående til langt over midnatt - hvilken ekte barnefryd da rakettene ble sendt opp ~ herlig! Lille S synes det var helt greit å sove seg over i det nye året, og merket fint lite til alt levenet. Hun våknet da selvfølgelig til vanlig tid i dag, det vil si 0630, så mor var en smule(okei da - veeeeeldig)trøtt da hun var klar for en ny dag.o
o

* Signe er klar for tur i det nydelige været *

o

Årets første dag har vært helt nydelig. Solen har skint og det har vært blikkstille ute. Gradestokken har trekt helt ned til tett oppunder minus 10 grader og det er friskt og godt. Storesøster har vært på besøk hos bestemor i dag og lillesøster, mannen og jeg har benyttet sjansen til å ta en lang tur ut i det herlige været.

o





o
Det er så utrolig deilig å gå ut i det fine været og kjenne den friske luften. Det er flotte områder å gå tur i her vi bor, så det er bare å benytte sjansen. Og med nytt år er det nye muligheter vet dere, så som så mange andre har jeg som forsett å trene og holde meg i form. Siden det har skjedd så mye de siste månedene, har det ikke blitt så mye tid til det ~ men nå er jeg klar!
oo

* vakkert *
o

o

Ønsker alle en fin start på det nye året! Tusen takk for alle de koselige nyttårs hilsnene fra dere, gleder meg masse til et nytt "bloggeår"!

o

Mange klemmer fra Livy

6 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så herlige bilder du har tatt :o)
Ønkser deg ett riktig GODT NYTTÅR.
klem Anne

Anka sa...

Koselig 1 nyttårsdag:) Og så fine bilder. Ønsker deg alt godt i det nye året. Godt nytt år.

Tanja sa...

Kjempefine bilder som alltid fra deg, og vakre Signe er en hjerteknuser av de sjeldne. :)
Ønsker deg & dine et godt nyttår 2009. Klem:)

liven sa...

Hei Livy:o)
Ja med små barn i huset er det ikke lett å få sove frempå!!
Jeg velger å stå opp tidlig av egen fri vilje.......det må være alderen:o)
Nydelige bilder og flott vær!!
Tenker å komme meg igang med trening nå i formiddag!! Har vært heller lat med det i desember og merker det nå på humøret!!
Ha en flott dag og kos deg:o)

Ann-Cathrin sa...

Så koselige bilder:) Ser ut som en flott start på et nytt år! Mange gode ønsker om at 2009 skal bli et flott år for deg og dine:)

Minmill sa...

Ønsker deg et godt nyttår. Synd man ikke kan styre barna til å sove lenger på morgenen etter nyttårsfeiringen. Men man innstiller seg jo deretter, og plutselig en dag er de blitt større. Her i huset har vi snudd våre på 4 og 7 år litt rundt i julen. De sover til rundt klokken ni. Men ulempen er jo at vi får litt av en jobb når vi skal snu tilbake. Gruer meg til mandags morgen. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...