torsdag 15. januar 2009

Oskar & Ellen

oo
På morgenkvisten i dag har jeg over en god kopp kaffe shoppet litt til Lille S. Litt trøsteshopping her hjemmefra, når jeg ikke kan gå ut hjelper godt *smile*. Jeg har surfet litt rundt på svenske sider og fant frem til et firma som heter Oskar&Ellen. De designer utrolig mye flotte leker, og disse herlige myke lekene er jeg helt forelsket i.
o
Tanken bak oskar&ellens leker er at de skal stimulere barnets fantasi og lyst til å leke samtidig som leken også kan være læring når barnet utvikles. Barn vil både leke og lære, og lek er en viktig del i ett barns liv! oskar&ellens sortiment består av myke, fargeglade vatterte tøyprodukter i høy kvalitet.
o

o
Jeg gleder meg kjempemye til te serviset kommer hit til oss :-) Da blir det Te party på rommet til Lille S!
oo
"English Afternoon Tea - Denna teservisen i romantiskt lantlig stil har klassiska tillbehör som scones med jorgubbssylt och grädde, gurksmörgås, jordgubbar och små fruktpajer. Vårt söta set innehåller förrutom maten även en tekanna, två koppar med fat, teskedar och spetservietter, en spetsduk, ett tårtfat och tepåsar. Helt bedårande! Totalt 24 delar."
o

* skjønne jenta med jordbær fra Oscar&Ellen *
o
Jeg har også bestilt denne søte sangposen fra samme produsent. Jeg skal være en av lederne på småbarnssang i vår. Jeg tenker at denne kan være fin som en del av dette, og at ungene kommer til å synes det er spennende å trekke frem en figur man kan synge en sang om. Figurene kan også settes på fingrene og være med i sangen og dansen.
o
"Sångerna är en blandning av rörelselekar, fingerlekar, klassiska och dagissånger. Sångerna är roliga att sjunga för både barn och vuxna och fungerar som stimulans och verktyg för att utveckla små barns språk och fantasi! Detta är vår bestseller. I all sin enkelhet är den så fantastisk. Man plockar upp en figur ur påsen och sjunger en sång om just den figuren.
I sångpåsen medföljer sex figurer: stjärna, lamm, spindel, ekorre, buss och en katt."
o



o
Alle bildene er hentet fra Oskar&Ellen sine sider. Jeg har bestilt lekene fra Sessan O. Sus
o
Ønsker alle en fin torsdag!
o
Klem fra Livy

13 kommentarer:

♥LiNda♥ sa...

åh, så mye fint♥
nå går N uten bleie her,
så jeg må passe på skikkelig!
hehe!
Du er fortsatt prikkete ja,
huff:S
lurte på om vi kunne få litt vannkopp smitte av deg?
Om du orker med besøk da?
send en melding du!
God bedring!

Catrine sa...

Så fine ting du har shoppet! Nydelig!
Og huffda - vannkopper som voksen høres kjedelig og vondt ut. God bedring! *klem*

Christinas låvebutikk sa...

Det var jo s søtt da! Skal pusse opp litt rommet til lillemor! Da må vi ha sånn vi å!
Ha en fin dag!

Anita sa...

Nummin! Har du vannkopper!! Stakkars deg! Så nydelige ting du har handlet da, kjekt med litt trøst og en god unnskylding for shopping:0)) Har ikke sett no til densmitten jeg, men den er kanskje vanskelig å se før den plutselig prikker *ler*! Du får ha veldig god bedring og kos deg så mye du kan! Klemmer fra Anita!

aase sa...

Herlighet for noen skjønne leker!! Føler egentlig at det er noe i seneste laget her for disse men...lekre var de!!! Skjønner godt du falt der altså!!

Elisabeth Helland sa...

hei og hå, du verden, der var det mye fint du har shoppet. Og at du skal være leder for småbarnsang er jo kjempegøy da... (jeg er "bare vikar" jeg...hihi)

Håper du er på bedringens vei, og gratulere med vel overstått bursdagsfeiring....litt treg av meg til å få kommentert fra tid til annen, men jeg leser stadig innom her.....vær du trygg.... ha en fin kveld videre, stor klem fra sørlandet

Tiril sa...

Masse fint her Livy, men du vet , det stadiet er forbi forlengs hos meg.
Huff av meg , som jeg har tenkt på deg, husker så altforgodt dette med vannkoppene...
Husker det klødde enormt, og i søvne påførte jeg meg endel arr.
Men det er pytt pytt, der er verre ting enn det.
Regner med du er på bedringens vei nå,
Masse god bedring og en fin helg til deg.
Go klem fra Tiril.

Minmill sa...

MMMM. Enig med deg. Skapet du ønsker deg er veldig fint. Godt at vi kan drømme om noe som er litt uoppnåelig. Hvis du plutselig en dag kjøper skapet, skal jeg kjøpe meg stolen. Avtale?? :)

Og det er jo ikke noe problem heller å shoppe selv om man er syk. Ser du klarer deg fint. :) Det stoff servicet var kjempefint. Tenker den lille håpefulle blir glad.

Tre Kusiner sa...

God ide til veslejenta:). Inspirerande blogg...!!! Ha ein fin kveld og takk for at du stakk innom min blogg:) G

Anonym sa...

For noen skjønne leker, disse var helt etter min smak! Kanskje jeg må bestille derfra en gang jeg også, om det blir en lillesøster her etterhvert :)

Tusen takk for hilsner i julen og nyttår som jeg dessverre ikke har fått gjengjeldt før nå (vært dårlig jeg og). Så; GODT NYTTÅR! Selv om nyåret startet med vannkopper og sykdom for din del. *trøste* Riktig god bedring!!

Merete

Det Lille Hvite Huset sa...

Det var masse fint.. da skal jeg inn der å se om jeg finner noe til min toåring :-) takk for hilsen, og ha en fin helg. Klem

Sommerlyst sa...

Heisann...
Ville bare si at jeg har vært innom - kjempe fin blogg, og for ett flott hus du har! :)
God bedring til deg og god helg.

Christina sa...

De lekene var bare lekre!! Kunne man bestille dem på siden deres?? :)

Formen er stigende, men jeg hoster noe inni granskogen!! Har vondt i alle ribbena mine... Pappa skal heldigvis, etter masse masing, lytte på meg.. Han synes vel at jeg har hostet lenge nok nå.. Men sånn er det å være legedatter! Gikk med kyssesyken i 2 uker før han tok meg alvorlig for fem år siden.
Det var like før jeg ringte legen min, men han ville visst sjekke meg ut først! Ikke plage han legen min om det ikke er noe.. Haha.. Må bare le jeg.. Søvnløshet er noe drit!!!

Hvordan går det med deg????? Håper du er bedre.. :) Vet at vannkopper når man er voksen ikke er til å spøke med... Flaks at du ikke fikk det da du var gravid!! :)

Jeg må bare si en ting, han fotografen deres, Trollbu... Han er onkelen til ei i blogglandia! :) Hihi.. Hun tilgir meg nok at jeg sier det, hun er ei god venninne av meg! Måtte bare si det fordi jeg synes det er litt gøy.. Verden er liten! Lycheli heter hun:)

Klem fra Christina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...