torsdag 29. januar 2009

Pysj på Salg

o

I lang tid har jeg gått å tittet på en aldeles skjønn pysj til storesøster, men den har vært litt i overkant dyr synes jeg. I går fant jeg den på salg og jeg ble så glad! Den fikk selvfølgelig bli med meg hjem, og storesøster synes den var like fin som meg. Den er i bomull og er lyserosa og hvit med nydelige blonder på. Den er fra danske Wheat.
o

o
Ellers må jeg bare enda en gang skryte av Magasinet fra Jeannet D' Arc - det er et utrolig bra magasin, og jeg anbefaler det til alle som liker den franske landstilen! Det er som en bok, man kan kose seg meg igjen og igjen - masse herlig inspirasjon!
o
Ønsker alle som er innom en riktig fin dag!
o
o
Ps: Det har også kommet et nytt innlegg på scrappebloggen min.

10 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Nydelig pysj. Så bra at den falt i smak hos datteren og da:) Ha en fin dag!

Christina sa...

For en skjønn pysj! :) Hihi..
Takk for utfordringen, det var litt rart å se i "gamle" bilder igjen, særlig når de var de første bildene av datteren!

Får HÅPE at dere ikke får omgangssyken, får helt skrekk når jeg sier ordet. Tenker på da jeg lå rett ut før jul med det! IKKE godt.. Tok lang tid å komme seg.

Ellers håper jeg vannkoppene er helt borte! :)

Stor og go klem fra
Christina

Villa Luftslottet sa...

Den var jo bare kjempefin, Livy:)
Håper alt står bra til, og så må jeg si at jeg har endret adressen til bloggen min, men du finner den ved å følge linken:)

Ragnhild S sa...

Den var kjempeflott! Utrolig lekker! Elsker slike pysjer:) så gøy at du fant den på salg! Jeg har faktisk litt motvilje for å betale fullpris i januar jeg, for det er så mye flott på salg! Godt kjøp:)

... 4 på toppen sa...

Superskjønn pysjamas du har fått tak i. Den vil jeg tro falt i smak hos en rosa prinsesse ja.

Klem og ha en fin kveld med dine :-)

liven sa...

Så skjønn pysj til datteren da....kjekt med salg!!
Gleder meg til dette magasinet og håper jeg får tak i det på lørdag:o)

Ha en fin kveld:o)

silje-sin sa...

Nydelig pysj! Den hadde jeg kjøpt også:) i innlegget mitt nå har jeg noen bilder fra barnerommene, og to av kaninene som sitter i senga til F er fra Wheat. De var faktisk ganske bra pris på. Må få kjøpt meg det bladet jeg også:) God helg på forskudd:) klem fra silje.

Huset på toppen sa...

For en nydelig pysj:)kjekt å kjøpe seg noe fint på salg!!
Ønsker deg en riktig fin helg!

Torilpia sa...

Så søt den pysjen var .. håper hun ble glad for den :o)

Ha ei superduper helg - klemmer!!

Sommerlyst sa...

Kjempe skjønn pysj!Det er så herlig å finne slike ting på salget! God helg!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...