søndag 5. desember 2010

♥ 2. søndag i advent ♥


o
Da er det andre adventslyset tent, og vi har noen begivenhetsrike og spennende uker forann oss, med mye som skjer for både små og store. Ungene fikk tenne hvert sitt adventslys i dag, og de var sååå lykkelige for det! Små barn store gleder - det er en fryd å se!
o
I skrivende stund står mannen min på kjøkkenet og legger siste hånd på ribba, vi skal nemlig på "vennejulebord" i kveld - vi gleder oss masse! En hyggelig gjeng som samles til god mat og hyggelig selskap. Alle bidrar vi med litt hver, og tilsammen blir det et fantastisk julebord!
o
Barna skal kose seg her hjemme sammen med bestemor, og på menyen vet jeg det er både julebrus og Elias potetgull - barna fryyyder seg!
o
o
♥ Ønsker dere en fin søndagskveld ♥
o
Tusen takk for de koselige hilsnene dere legger igjen hos meg!
o
Klem fra Livy
o

8 kommentarer:

Jannicke sa...

for en skjønn juleheader du har fått :o)
Koselig med vennejulebord - masse lykke til!
Klem J.

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig header og vakre bilder:))
Ha en fin kveld!

helen og gutta sa...

utrolig koselig header du har fått deg. Det er kjempekos med vennejulebord, det var jeg i på fredag og det var bare utrolig hyggelig

A-H sa...

Så koselig med vennejulebord!! Og så er det jo ekstra hyggelig med egen mat da må jeg si;)

Gode klemmer:)

Line fra huset på landet sa...

Kooselig heading!..og like koselig det så ut på kjøkkenet ditt imorges:) Lur måte det adventstaken der gitt.
Nei, nå blir jeg jammen i meg mer og mer sulten her jeg sitter her. Har tatt en bloggrunde nå og det snakkes om kalkuner, ribbe, pinnekjøtt og allverdens nydeligste julemiddager som har blitt servert idag:))
..også jeg som bare har gnagd på ei skrøpelig lefse. Hohoho.
Best å komme seg i sen før jeg står med hodet inni kjøleskapet:o)
Gode ønsker for en ny desember uke;)
Klemmer fra Line

Huset vid ån sa...

Åh, Vilken fin o mysig blogg jag trillade in på....
Nu ska jag kika runt lite mera....

Ha En Trevlig Dag!
Kram Therese

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeslt header du har fått deg :) Og ikkje minst lekker adventsstake du har laga deg :)

Håper du nyter deilig førjulstid :)
Godklem!

liven sa...

Nydelige bilder Livy!!
Tenker dere hadde en koselig kveld :o)
Vi skal ha julebord med venner på lørdag...og ser frem til det!!

ha en fin dag :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...