fredag 31. desember 2010

Riktig Godt Nytt År!

Enda et år har gått - et begivenhetsrikt år for vår lille familie!
Mange store og små minner har vi skapt sammen i året som nå snart er historie. En av de tingene som nok har vært ekstra hyggelig for både små og store i år er at vi venter en liten søster i Mars - det ligger spennende tider foran oss også.
o
I år som i fjor har jeg laget en liten bildekavalkade av året som har gått, med et bilde fra hver måned i år 2010.
o
o

o

o

o

o

o

o

o
o

o
o
o
Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har besøkt meg her på bloggen i året som har gått. Tusen takk for alle de koselige hilsnene og tilbakemeldingene dere har gitt.
o
Jeg vil også takke alle dere medbloggere som har vært til stor inspirasjon i året som har gått!
o
Jeg ønsker dere alle et Riktig Godt Nytt År!
o
Klem fra Livy
o
♥♥♥

12 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

ha et riktig så godt nytt år, du og dine herlihgeter, og tenker nok at det nye året også skal bringe frem mye nytt og spennende hos dere....
klem klem

Mitt hvite hus sa...

Nydelig tilbake blikk på året ditt..

kjempefine bilder..

Ønsker deg og dine et Riktig Godt Nytt år ::

klemmer

Christinas låvebutikk sa...

Nydelige bilder fra 2010!
Ønsker dere ett godt nytt år;))

Unknown sa...

I wish you an Happy New Year
Mari

Ann-Cathrin sa...

Så fine månedsbilder. Godt nyttår ønskes til deg:)

Lene sa...

Tusen takk for kjempefint bloggår, med masse flott inspirasjon!!:) Håper du får en flott feiring i kveld, og ikke minst et godt nytt år.

Kjempefin bildekavalkade!
Ønsker deg alt godt for året som kommer, gleder meg til å følge deg videre!

Hilsen fra Lene:)

liven sa...

Kjempefine bilder hos deg Livy!
Ønsker deg et godt nytt år....og lykke til viere i svangerskapet :o)
Klem!!

helen og gutta sa...

flotte stemningsfulle bilder du viser av det flotte året som har gått. ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år, kjempespennende med baby. Gleder meg til å følge deg videre. klem Helen

My home is my Castle sa...

Så mange flotte bilder !!
Alltid moro å se tilbake på året som gikk :)
Tusen takk for din hyggelige kommentar inne hos meg :)
Gleder meg til å følge deg og videre :))

Ønsker deg et Godt nytt år..
Klem,Kari

Anita sa...

Koselig blikk på året som har gått!
Også så koselig med en liten en til i vente! Tenker dere gleder dere! Her har vi akkurat vært påen sparketur i det vakre været, nå er de spising og tv kos :0)) Ha ett flott nytt år!

Anette Willemine sa...

Godt nytt år til deg og dine! Måtte 2011 bli slik du ønsker deg!

Klem,
Anette Willemine

S_U_F_69 sa...

Godt nytt år til deg og dine! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...