lørdag 13. august 2011

Høstnyheter fra GreenGate og H-bjelke i kjøkkentaket

Heisann!


Da er vi hjemme igjen etter en kjempefin tur til Sandnes/Stavanger området.
Været har vært skiftende, men med godt værtskap og gode opplevelser har turen vært helt fantastisk!


Vi fikk besøkt både Sandnes og Stavanger og jammen er det fine byer! Dere som bor der må være såååå stolte av byene deres!


Litt shopping ble det også....


Mennene gikk til Preikestolen en av dagene, og for oss damene som var igjen med barna bar turen innom Jørpeland, en koselig liten plass med den søøøøteste interiørbutikken jeg har sett på lenge. Wisteria Gaver & Interiør, du kan besøker bloggen deres her ♥

Hjem derfra ble disse to skjønne koppene i Fay Red med + 2 kopper med skål i Fay White(bilde kommer senere - de er skjønne!!).

Jeg gleder meg allerede til å servere te fra disse skjønne røde koppene utover høsten.


 Mens vi var på tur har vi hatt besøk av snekker'n.
Kjempekjekt å slippe å være hjemme når det snekres og ordnes her hjemme.

På kjøkkenet har det kommet opp en ståldrager i taket som er kledd inn, dette for å gjøre konstruskjonen sterkere. Nå håper vi på å endelig få løst problemene med at flisene på badet i 2. etg løsner fra underlaget.


 Taket og listene på kjøkkenet vil i løpet av høsten bli malt hvitt, og vi ønsker å bytte farge på beverpanelen på veggene. Om noen har tips/forslag til annen farge tas det i mot med stort takk!


Dagen i dag har gått med til å vaske ned kjøkkenet etter at snekkeren har vært her. Siden jeg synes min innsats har vært super, skal kvelden nytes sammen med min beste venninde ♥ og god mat ♥

Snekker'n har gjort litt mer i heimen mens vi var borte, og det skal du få vite mer om på mandag.

Klem fra Livy

♥ 

10 kommentarer:

Unknown sa...

Herlige de koppene ;o)) Må jo være superskjønne å til jul også da ;o))
Flott kjøkken forresten ;o))

Klem Elisabeth

Home sweet home sa...

Koppene var kjempe flotte, mulig disse koppene blir med meg også en dag.
Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe noe av det nye som kommer, uten om to tepper i denne serien.Men nå vet jeg ikke helt hva det blir til.:)
Ha en fin kveld.:)

heidi sitt ♥ sa...

De koppene var kjempefine!

♥ Netta ♥ sa...

Så herlige de koppene var, spesiell farge og kjempefint mønster. Jeg samler også på GG, men nå blir det ikke flere mønstre dessverre, jeg får heller fylle på de mønstrene jeg allerede har :-)

Høres ut som om dere har hatt en super tur til Stavanger-området. Jeg har bare vært i Stavanger etpar ganger og det er lenge siden. Skjønner det snart er på tide å ta turen igjen.

Ønsker deg en fin lørdagskveld!

Klem
Netta

A-H sa...

De koppene var veldig søte:)
Får håpe det hjelper med bjelken;)

Jeg synes fargen "sand" er veldig fin, og har veldig lyst på den her hos meg! "drømmen om en eplehage" har den på sitt kjøkken;)

Klem

liven sa...

Friske og fine farger på disse nye greengatetingene!
Fikk et par lattekopper i det blå nå i sommer :o)Liker godt dette mønsteret1

ha en fin dag Livy

Wisteria Gaver & Interiør sa...

Tusen takk for et hyggelig besøk i butikken :) For en fin blogg du har også så FINT du har det hjemme da!!! Kjekt dere koste dere på ferie i denne kanten av landet. Velkommen igjen:))

GB, Wisteria

☆Therese sa...

Moro med høstnyheter! Koppene du har kjøpt hadde jeg bare hørt "rykter om" (har en "Green Gate"-venninne), de ser fine ut. Ser for meg dem med julekaffe i også :o)

Ha en god søndag!
klem

Mona Christin sa...

Så hyggelig at du besøkte meg. Da fant jo jeg deg og.

Fin blogg du har også.

Jeg liker GG, men har ikke store samlingen ennå. Det tar tid, men det er jo snart jul... Hihi.

Ha en fin dag.

Klem Mona C

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ de koppene var kjempefine... de likte jeg ...

kanskje jeg må kjøpe meg et par av de..
Ønsker deg en fin uke o=)

klemmer o=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...