torsdag 25. august 2011

Jeg er så heldig ♥

God kveld i stua!

10. august fant jeg ut at jeg hadde vunnet en Give away hos Anns draum - 4 nydelige kopper fra Greengate ♥


I kveld har jeg vært på posten og hentet dem - de er helt skjønne!!
Jeg gleder meg sååå til å nyte kaffelatten min i dem utover høsten!

Tusen, tusen takk kjære Ann!!


Jeg vil også takke alle dere som tar dere tid til å legge igjen noen ord hos meg :-) Selvom jeg ikke alltid er like flink til å kommentere tilbake vil jeg bare si at jeg setter utrolig stor pris på ordene dere skriver til meg!!

Nå er det snart tid for å se hvordan det er på hytta til Kronprinsparet(på Tv 2 kl 2140)!

Livy

3 kommentarer:

Fru Eriksen sa...

Gratulerer med giveaway! Så heldig!!! Herlige kopper!!

Og forresten, for et herlig kronprinspar vi har!! :)

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem fra Kathrine!

Silje Kristin sa...

Gratulerer :) kjempefine kopper :)
Vil ønske deg en super helg
Klem :)

Alette sa...

Å, så heldig du er, de er kjempesøte! Jeg har noen nesten makne og er veldig glad i dem :) <3
Ha en riktig god helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...