tirsdag 13. desember 2011

Greengate summer 2012 ♥

Bilde er lånt fra Greengates hjemmeside

Helt tilfeldig(ja ikke helt, for jeg googlet jo Greengate summer 2012, men nesten helt tilfeldig da☺) kom jeg over Greengate katalogen for vår/sommer 2012.

Her er det myyyyye fint!!!

Selvom jeg elsker julen, må jeg innrømme at jeg lengter til sommeren når jeg ser bildene i katalogen! ...Og jammen gleder jeg meg til dette kommer i butikkene også☺

Vil du nyte og kose deg med litt herlig inspirasjon fra Greengate, finner du katalogen her♥


Hos oss er det som hos mange andre denne uken - full rulle! Vi har blandt annet kost oss med Luciafeiring i barnehagen i dag ♥ kos!

Tusen takk for de koselige hilsnene dere legger igjen hos meg☺spesielt hyggelig når nye titter innom og legger igjen et spor etter seg!

Ønsker deg en fin uke fortsatt!

Stor klem fra Livy

3 kommentarer:

liven sa...

Heisann

Mye fint i sommerkolleksjonen :o)

ha fine førjulsdager Livy
Klem!!

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)

Anonym sa...

Hei. Vet du om noen nettbutikker som har stort utvalg av green gate.

Katrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...