lørdag 7. januar 2012

De kuleste flaskene...


 
Jentene fikk hver sin flaske fra Ugly Childrens Clothing av nissemor til jul. De er super kule synes jeg, og det synes jentene også, i allefall de to som kan si noe om det!

Flaskene kjøpte jeg på gave og interiørmessen på Lillestrøm før jul, og jeg fikk dem til den nette sum av 50 kr pr stk☺



 
I dag er det julekort stemning utenfor her, snøen daler ned og jeg håper den blir liggende så jentene kan finne frem ski og akebrett snart!

I dag skal storesøster i bursdag og vi andre skal ta oss en liten tur på shopping mens hun er i der.

Har du noen planer for dagen?

Klem fra Livy

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kjempestilige flasker!

Klem fra Elisabeth.

Albertines verden sa...

Godt nytt år! Da er vi klare for ett nytt bloggende år, gleder meg. God helg. Klem Albetine...

Catrine sa...

Så kule flasker! :)
Ha en fin lørdag!

Jeg har akkurat vært i butikken mens gutta mine var en tur i garasje og jobbet litt. ;)
Snart skal jeg og minsten på Drammensbadet. Det blir første gang for en bleiefri minstemann. Blir nok gøy! :)

Ingunn sa...

Så søte flasker.. Kos dere på shopping
Klem Ingunn

liven sa...

Kjempefine!!
Minner om de gamle melkekartongene :o)

Kos dere i vinterlandskapet....her er det frost....regn...frost igjen!

Villa Wikan sa...

Så herlige!
Godt nytt år til deg og dine =)
Klem Linn

Fruehuset sa...

Fine flasker:))
Elsker det gamle melkemønsteret.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...