torsdag 19. januar 2012

Tea-time med nydelige Fay red



Vakre Fay red er siste tilskudd i min Greengate familie!

 De fiiiiine te-koppene har jeg kjøpt litt om litt siden i sommer og ekstra gøy er det at min bedre halvdel synes de er fine og gode å drikke te av☺(han bryr seg nemlig sjeldent om sånt). 

Asjettene kom i hus i forrige uke da Alle tiders interiør hadde 30% på alle asjetter fra Greengate! Kjekt med gavekort til jul☺




I dag har jeg både lillesøster og midt i mellom søster her sammen med meg, og vi har blandt annet kost oss og lekt cafe i loftstua. Nå er det imidlertid på tide med en liten formiddagslur for mini, og "midt i mellom" venter veldig på at storesøster skal komme hjem fra skolen - da blir det mere lek og moro!




Håper du har en fin torsdag!

Klem fra Livy

3 kommentarer:

heidi sitt ♥ sa...

Ja, det er et kjempefint service. Gratulerer :)

Lynetmor sa...

Hei, det serviset er kjempe fint :-) Ha en fortsatt fin dag :-)

Anitas Interiør verden sa...

Lekkert det service har litt av det jeg også både i rødt og blått. Ser det har kommet et nytt lekkert et for våren nå ,så det spørs om det ikke blir litt av det også, blande og mikse det er det som er fint med dette serviset.
En fin torsdag til deg også

Klem Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...