onsdag 25. januar 2012

Fortsatt syk...



Lillemor er fortsatt syk og i dag er det den 6 dagen hennes med feber - Synes så synd på lille ♥ mitt!

Siden feberen hadde vart såpass lenge og hun hoster så stygt dro jeg til legen med henne i går. De tok crp, lyttet på henne og kikket i ørene og halsen hennes - Alt tyder på at hun har en virus infeksjon.





Ikke så mye annet å gjøre enn å stelle ekstra godt med henne, gi hostesaft, dryppe nese, gi paracet om nødvendig og myyyye å drikke.

Krysser fingrene for at hun blir bra snart!


Hos oss har det vært et deilig vintervær i dag, storesøster har hatt vinteraktivitetsdag på skolen og hun har gått på ski hele dagen - hun hadde kost seg så mye at hun til og med hadde glemt å spise matpakken sin, og det ligner ikke henne☺




Mens lillesøster sov en dupp var jeg ute en liten tur og tok noen bilder av huset i vintersola.

Jeg er veldig fornøyd med valg av hustype og liker spesielt godt svalegangen, den er like koselig sommer som vinter synes jeg!




Jeg vil ønske nye følgere ♥ velkommen, og takke for at dere tar dere tid til å legge igjen en hilsen her hos meg - jeg setter stor pris på det!

Stor klem fra Livy

5 kommentarer:

Sassa sa...

Ny blogg for meg:) kjempe fin med masse inspirasjon.

Klem frameg

@nne-mor sa...

Liker bloggen din kjempegodt! God bedring til lille snuppa. =)

A-H sa...

Så vakkert hus dere har, skjønner godt at du er fornøyd:)

Og god bedring til lillesøster:)

Klem

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske god bedring til lillemor :-) Flotte bilder :-)

liven sa...

Huset ditt er så fint Livy!!
God bedring til vesle gullet...ikke kjekt når de små er syke!

klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...