fredag 30. mars 2012

Den store vaskedagen!



Med et slikt vær som vi har her hos oss nå, er det lett å ta fatt på helgevasken.

Storesøster er sendt avgårde på skolen og midt-i-mellom søster skal pappa'n kjøre i barnehagen nå. Når han kommer tilbake kan han og lillesøster kose seg med hva de vil, for jeg har planen for hva jeg skal gjøre i dag klar☺

Vaskemaskinen med sengetøy er satt på, og jeg gleder meg til å henge det ut til tørk i det deilige været! I tillegg til helgevasken skal jeg vaske ned kjøkkeninnrednigen og rydde i skap og skuffer. Det trengs absolutt!




I morgen blir det bursdagsfest for lillesøster, og i ettermiddag skal jeg prøve meg på en av Manuelas nydelige kaker!


Ønsker deg en strålende fredag!

Klem fra Livy

1 kommentar:

Den Grønne Baljen sa...

Herlig når senge tøy er luftet og fått rent på seg..Og huset dufter rent..

Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
Ønsker deg en fin påske =)

Kerstin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...