torsdag 15. mars 2012

Ryddige barnerom...



... så lenge det varer☺


Jeg har brukt formiddagen til å rydde, vaske og skifte på sengene på barnerommene. Veldig deilig å få ryddet skikkelig opp en gang i blandt. Lillesøster liker å være med å rydde, og jammen må vaskebøtta voktes med argusøyne for hun er utrolig kjapp☺




Loftstua har også fått seg en "shinings" i dag. Den brukes mest av ungene til lek, tv-titting, tv-spill og lesing.

Vinduskarmene i loftstua bruker jeg til å sette orkideer som er avblomstret slik at de kan stå der og samle nye krefter til nye vakre blomster. Nå har denne hvite plutselig kommet med blomster igjen, utrolig vakker synes jeg♥




Tusen takk for alle kommentarene i innlegget om Sanselig Jul - jeg gleder meg MASSE til å se layouten når den er ferdig☺Også gleder jeg meg selvfølgelig MASSE til boka kommer og til all inspirasjon som er å hente i den!

Ha en fiiin torsdag!

Klem fra Livy

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja er det ikke deilig når alt er reint og ryddig (en stund9. Rot viser jo også at der er kreative barn tilstede.Artig med boka du skal være med på. Lykke til.
Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig deilig med ryddige barnerom. Heldigvis rydder eldsten selv, men det er kjekt for minsten roter for tre eller neo.
Moro å få være med i boka. Gratulerer!
Ha en fin kveld
klem

liven sa...

Så kjekt at du skal bidra i boken...vel fortjent Livy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...