torsdag 22. mars 2012

Vår på svalgangen



Heisann!

Så er torsdagen her igjen og jeg har fri helt til mandag, såå deilig!

Været er upåklagelig, og noen vårblomster er kjøpt inn - påskeliljer, tusenfryd og stemor. På dagtid kommer de til å stå ute på svalgangen, og når kvelden kommer skal de pynte opp inne☺




Barnas jakker er nyvasket og henger til tørk i solveggen på svalgangen - de tørker fort, og lukter ekstra godt når de får tørke ute synes jeg☺




Jeg får besøk av en av mine beste venninner i kveld, jeg gleder meg!


Har du noen planer?


Klem fra Livy

2 kommentarer:

sa...

Så koselig med venninnebesøk :)
Kose dere masse!
Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Skrammelfrua sa...

Heisann;);)

Så bra at du har fint vær...,for det har ikkje eg. Men eg er optimistisk, og tenker at sola kommer snart;)

Ha ein fin kveld med veninnebesøk;)

Skrammelfrua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...