søndag 2. september 2012

God søndag med nye stoltrekk!



I dag kommer det noen bilder fra spisegruppa på kjøkkenet.
 
For en stund tilbake kjøpte vi nytt spisebord, og jeg var så usikker på om jeg skulle kjøpe nye spisestuestoler eller ikke.
 
 

 
 
Det har ikke blitt helt nye stoler, men vi har kjøpt trekk til de vi hadde☺
 

 
 
Trekket er fra Bohus og heter Veronica, Tiara beige.
Stoffet er i 90% polyester og 10% lin og har akkurat den lin-looken jeg liker!
 
Trekket er vaskbart og med tre barn er det et must! 
 
Også er det på salg nå til 262 kr pr trekk!
 

 
 
En fin søndag ønskes deg!
 
Klem fra Livy
 

4 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å hei Livy!
Så fine stoler....de er akkurat min stil også.
Vi hadde sånne trekk før,men med innekatt så gikk det ikke desværre..han elsket å klore de opp ,frekke pusen!
Nydelige bilder hos deg.
Tusen takk for hilsen,skikkelig slapp ennå ja...pytt,koselig å titte innom deg da!
God søndag flinke du!

Klem Camilla.

ingridsboble sa...

Det ble jo som nye stoler :) Kjempefint var det!
God søndag til deg :)
Ingrid

am design sa...

Hei så fint!!!
God søndag til deg også! Klem fra Anne-Marit

Gry sa...

Gratulerer med nye stoltrekk! Det ble kjempfint!! Jeg kjøpte også trekk på Bohus forrige uke, men de er ikke helt like dine. Artig :)

Fine bilder under her også. Ønsker deg en fin ny uke! Klem Gry :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...