fredag 7. september 2012

Ta det Piano, det er fredag♥

 
 
Helgen er straks her, og den beste dagen i uken ligger forann!
 
Vi startet dagen med litt pianospilling☺Pappa'n til jentene er utrolig flink til å spille, og jentene inspireres nok, for de er titt og ofte ved pianoet og spiller en trudelutt☺
 

 
 
Pianoet heter May Berlin og er selected by Shimmel. Jeg er superglad i det både som møbel og instrument♥ Særlig når mannen setter seg ned å spiller - Liker☺
 

 
 
Tilslutt et bilde fra spisestua tatt på morgenkvisten i dag, stua bader i nydelig sollys og gir meg go' følelsen♥
 
Riktig god fredag ønskes deg og dine!
 
Klem fra Livy
 

4 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å for noen vakre bilder!
Skal si det skinner av pianoet...
Så koselig at mannen spiller!

Må du kose deg i helgen i ditt nydelige hjem Livy!

Klem fra Camilla.

Franske drømmer sa...

Jeg elsker piano!!
Har så lyst å lære meg å spille selv..
En dag ;-)

Ha en fin helg!

Klemmer

am design sa...

God helg til deg og dine. Og kos deg masse!!!
Klem fra Anne-Marit

Unknown sa...

Så fine bilder. Enig piano er ett møbel i seg selv. Så fint at barna lærer seg og spille, fin egenskap og finne ro for barn med musikk:)) Klem lille meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...