tirsdag 25. september 2012

God tirsdag♥

 
En liten hilsen fra kjøkkenet i dag!
 

 
 
Ute er det ruskevær, og regnet pisker mot rutene. I stua er det fyr i peisen og på kjøkkenet har jeg tent levede lys. Tenker jeg blir her noen timer i dag☺
 
Er som mange andre hekta på Instagram, har du lyst til å følge meg der finner du meg som livsolfa. Gleder meg til å finne deg der også☺
 

 
 
I går var jeg på en shoppingtur alene i Strømstad og jeg koste meg MASSE! Lunsj på brygga i høstsola, blomster fra Väkstriket og masse fint regn- og vintertøy til jentene fra Reflex til en billig penge, kom hjem godt fornøyd med fangsten☺
 

 
 
I dag hadde jeg tenkt å vaske vinduene i hele huset, men siden været er dårlig blir de bare tatt på innsiden i dag, utsiden får vente til solen titter frem igjen☺
 
Har du noen planer for dagen?
 

 
 
Ønsker deg en fin dag!
 
Klem fra Livy
 

1 kommentar:

sa...

MYS, mys, mys ja ;)
Så herlig med shoppingtur alene, skulle blitt med hadde jeg bodd nærmere ;)
Kos deg inne, mens høsten herjer ute med god samvittighet!
Klem Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...