lørdag 24. desember 2011

24. desember ♥



♥ GOD JUL ♥

Kjære alle lesere av Livys lille hverdagsblog!




Ja, så er den store dagen her som vi har telt ned til og ventet på så lenge!
Huset er ferdig pyntet og juleskinke og ribbe står i ovnen - det lukter deilig julemiddag!




Dagen startet med deilig frokost hos min mor og nå venter Gudstjeneste kl 15 før vi setter nesa hjemmover til deilige julemiddag og gavene som venter etter det.




Vi feirer julaften sammen med min mor hos oss i år det blir koselig ♥ Ungene er helt i hundre og gleder seg villt til kvelden - tiden går altfor sakte!




Jeg vil passe på å takke alle mine lesere for alle de koselige kommentarene dere har lagt igjen til meg i året som har gått, uten dere hadde ikke inspirasjonen til å blogge være så stor som den er nå!

Ønsker deg en fin Julaften!

4 kommentarer:

liven sa...

Et nydelig julehus!

Ønsker deg og dine en god jul :o)
klem!!

Tomines hjem sa...

Fiiiiint fiiiiint så langt øye kan se!!!!!
Deilig med ferdig vasket hus! Set rakk aldri jeg.

Tomines hjem sa...

Jul ble det uansett!!

Nyt fine late dager... Åh det skal bli så godt!!!!

Klem klem

Siren sa...

Så koselig dere har det, kjempefint! Ønsker deg også ei riktig god jul, nyt de herlige romjulsdagene! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...