mandag 7. januar 2008

~ et aldri så lite kupp ~

Må si meg meget fornøyd med dagens "fangst". Dro til en av interiør butikkene her i byen for å la meg inspirere, og gjett om jeg er fornøyd! De hadde posesalg på all julepynt*gliser* 200,- pr pose, og det var kjempemye fint å få! Verdien av det jeg fikk med meg i min pose er ca 3000,- *happy-happy*Legger ut bilder av noe av det jeg kjøpte her


Noen av disse kulene kommer nok på juletreet.. iallefall de i gull... resten skal nok sammen med noen lys på fat.
Endelig fant jeg kroner.. må få tak i eføy nå..

De to glasskulene skal jeg ha bilde av barna i, og blir det vellykket kommer de på juletreet neste år.



Disse kulene i sølv, hvitt og lilla skal ligge på et fat neste jul



Noen fine sorte kuler også! Lysestakene er fra Sia og er bare sååå fine.

Var også innom en annen interiør butikk hvor de hadde 50% på all julepynt. Synes engelen var så fine! Kulen med juletreet i går rundt og spiller en fin julemelodi når man trekker den opp.

Så alt dette for totalt 400 kr..... Ja jeg må si meg fornøyd!

5 kommentarer:

Sonja sa...

Ja der var mye flott (",)

Ann Hedvig sa...

Er imponert jeg over hvor mye flott du har fått tak i :o) , også for en så billig penge!

Anonym sa...

Så fint hus dere har, og jeg skal si du har gjort et kupp når du har fått tak i sååå mye fint for bare 400 kroner!!

Monica sa...

Wow! Så utrolig mye fint!! Også så billig. Gosj!!! Blir et utrolig lekkert julehus hos deg neste år! :)

banglamarie sa...

Å WOW så mye lekkert da!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...