fredag 18. januar 2008

Stille og rolig fredagskveld...

er klokka snart halv elleve, og her i huset har det vært stille i en time nå - Victoria har sovet i noen timer alt, og Signe sovnet etter en god flaske melk for en time siden(...og er vi like heldig i dag som i går så sover hun til 08 i morgen tidlig). Victoria, mannen og jeg hadde en utrolig fin tur til oslo igår! Det begynte på ikea, og jammen så klarte jeg å få med meg litt "godsaker" hjem:-) Fikk kjøpt endel "organiserings stæsj" til kommoder på soverom og bad, samt til vaskerom og endel "kontor oppbevaring". Også bildelistene mine da selvfølgelig;-) Har stooore planer for dem;-) ~Disney on Ice var heeeelt topp! Vic var så utrolig fornøyd, og det var ordentlig artig å være med henne! Hun har blitt kjempe forkjøla, men tross at hun ikke var helt i form, så var dette helt supert! Med store øyne fikk hun se tegneserie heltene sine på nært hold!


I dag har regnet øset ned her, og Signe og jeg har møtt ei veninne i byen. Var på kafe og koste oss masse! Da vi kom hjem laget Vic og jeg pizza til barnetv og bestemor ble invitert - kjeeempe kjenkt, og en perfekt fredagskveld!
Vil ønske alle som er innom bloggen en riktig god helg! *klem*

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...