fredag 25. januar 2008

~ vakker ~



Herlig! Våknet til et utrolig dårlig vær her på østlandet i dag, men utover dagen har det blitt aldeles nydelig! Planlegger en tur ut i solskinnet med ungene, kanskje gå til skjøen og kaste stein i vannet - det er alltid populært! Ellers har jeg tatt noen herlige bilder av Signe i dag, tenk at hun er 11 uker alt(til søndagen) helt utrolig hvor fort tiden går. Ellers er det jo fredag igjen, og mannen skal kjøre innom Ikea på vei hjem fra jobb i Oslo idag - da blir det stol, skapdører, skap mm til meg *Jippi* Vil ønske alle som er innom en flott fredagskveld! Klem

2 kommentarer:

aase sa...

Såååååååå herlig bilder, gleder meg til å se de scrappet!!!!!

Sitter her og ser ut på sola jeg også!! merkelig vær, regnet når jeg kom hit idag, men nå er det nydelig her også!!

Jeg skal scrappe ikveld jeg!!

Kos deg med mann og barn!!! Kanskje du skal pynte litt med nytt stæsj i huset!!!

Monica sa...

Så nydelige bilder av lille Signe. Jeg sitter her med min bittelille baby...på snart 10 mnd *sjokk* så at tiden flyr er jeg helt med på.
Ha en super helg Livy.
Klem fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...