tirsdag 1. januar 2008

~ Julejentene mine ~

Et av nyttårsforsettene mine er å bli flinkere til å blogge.. mange har etterslyst mer aktivitet her, og det skjønner jeg jo så elendig som jeg har vært til dette det siste halve året! Akkurat nå har jeg barnefri en liten stund, og jeg koser meg med å sitte her og surfe:-) Legger ut bilde som vi brukte på julekortet vårt i år. Signe er tre uker på bildet, og jentene har like kjoler*smelt*


Ellers har jeg et par andre forsetter også - det ene er å gå ned 15 kg i vekt, det andre er å scrappe mer - ja som dere skjønner har jeg nok å drive med fremover:-)

2 kommentarer:

♥LiNda♥ sa...

nydelige jenter :)

Elisabeth Helland sa...

åh, så nydelige jenter du har, virkelig herlige der de er i finstasen sin.... sittet og kikket litt i bloggen din, og her var det koselig å være vettu.... :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...