onsdag 14. mai 2008

Kul(e) grill

På 2. pinsedag dro vi til Plantasjen for å kjøpe jord til beddene i hagen - de samme planene hadde de snaut 30 000 andre innbyggerne i byen virket det som, for det var uuuutrolig mye folk der! Når jeg sier vi betyr det hele Livyfamilien pluss bestemor - tre voksne og to barn er rimelig trangt i vår Opel Vectra stasjonsvogn - men vi fikk stablet oss inn. Værre var det ettersom handlevognene fylte seg opp med prydbusker, espalje i stål(!), blomster og tilslutt denne kule grillen(kan leses på to måter *LoL*) For KUL er det rette ordet! Dette er en Weber bærbar grill som heter Smokey Joe Gold - Livymannen ble forelsket i den med en gang han så den, og var overbevist om at det nok ble mange turer i skogen og på stranden i sommer med grillmat i bagasjen om vi bare hadde denne! Mannen fant en sort en, men ettersom Livy nok er litt bedre til å lete dukket den utrolig flotte lyseblå grillen opp - og ja som dere sikkert har gjettet så er vi nå stolte eiere av en lyseblå(!) bærbar grill.





Ettersom handlevognene var smekk fulle fant vi ut at vi fikk komme oss ut i bilen igjen og se hvor mye jord det ble plass til - og helt riktig; vi fikk ikke plass til en eneste sekk med jord. Altså masse uplanlagt shopping, og ikke en eneste sekk jord - må ut en annen dag også gitt!


Kos dere ikveld jenter!

6 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Sånn er det bare ... og man sier jo ikke nei takk til en handletur til vel :-)

Kul grill i hvertfall. Pølsene vil nok smake ypperlig tilberedt på denne.

Ha en vidunderlig kveld.

*klem*

liven sa...

Den der var jo bare kjempekul!!!
Kos dere:O)

silje-sin sa...

He he,kjenner meg SÅ igjen! Jeg var også på Plantasjen om mandagen, eller dvs jeg gikk inn og rett ut igjen. Makan til ville tilstander!! Heldigvis var jeg alene, så jeg kjørte til to andre hagesenter i stedet! grillen var kjempetøff, så sommerlig og frisk:) stor klem fra silje.

Lene sa...

HAhahahaha... Duu, om alle sambygdingene også drar på Plantasjen like mannsterke som dere, er det ikke rart det myldrer ;)

Men skikkelig kuuuul grill dere hadde fått dere. Vi også har en sånn liten smart en som vi drasser med på tur. Har ordna all verdens mat på den, kan du tro :)

Ha ei riktig god natt - og en god klem :)

Tiril sa...

Plantasjen og kø for meg er siste sort, kan det være at jeg får mettning i min egen butikk.
Kjøpte meg en Eva solo grill i fjor, men grille, det kan jeg ikke, alt har tendens til å bli sort, hahahaha....
Nytter ikke med flott grill, tro jeg kan holde meg til
engangs grill!!
klemmer til deg.

♥LiNda♥ sa...

KUUUL GRILL!!
sånn vil jeg ha også!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...