mandag 19. mai 2008

Nye sko


Trengte sårt noen nye treningssko, kom over salg av Nike Shox på G-sport, og jeg synes disse bare var utrolig lekkre! De har kostet 1499,- og jeg fikk de for 599,- Veldig fornøyd altså! De er allerede "prøvegått" en mil og er skikkelig gode å gå med!
Solen skinner her i dag også - deilig! I går kveld hadde vi besøk av et vennepar og nå er en lang-weekend i Danmark bestilt. Planen er Legoland og Løveparken. På vei hjem kanksje Livy familien tar et par overnattingen i København - vi får se. Reiser siste helgen i august - gleder meg masse!
Ønsker alle en riktig fin dag!
*Klem*

12 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så stilige sko du har kjøpt deg!!

Det er så gøy å ha noe å se frem til... vi teller ned til fereieturen våres her vi også!

Ha en fin uke...

Bo med Lena sa...

Sååå fine sko!! Disse kunne til og med min tå (se innlegg) like nå:)

Tusen takk for eksamens-lykke-ønskninger. Sitter og skisser og prøver å finne opp kruttet og noe INGEN har sett før...ha ha.

Oleiv Lene sa...

Heisann!
Dette var en koselig blogg, og så mye fint du lager!
Litt missunnelig på den ferdigplena dere har, den ble jo kjempebra! Her har vi ett prosjekt som...puh, jeg vet ikke mine arme råd...Det er ihvertfall forferdelig masse stein å plukke, og alt for liten tid;o)
Du og dine får ha en fortreffelig dag!

Randi sa...

Det var skoene sine det!!snakk om kupp da! lekre var de også.

Ha en fin dag.

♥LiNda♥ sa...

heei dr Livy! :P
skoene var knall kule!!
-me like<3
danmark hørtes deilig ut assa,
vi og arne skal ferie til elgparken på ed.. haha.. foreslo for arne at vi kunne sove i telt & ta dyreparken på bullern på vei hjem.. han var ikke så interisert gitt :P
Håper formen til moren din har blitt bedre :)

Villa Luftslottet sa...

Du er blitt utfordret:)

liven sa...

Det var flotte sko!!
Godt å ha noe å se frem til:)
Vi reiser om 26 dager til syden......her er nedtellingen begynt:)
Ha en fin mandag

Heidi sa...

Så flott bloggen din har blitt med meny på begge sider.

Regn på 17. mai er skukkelig nedtur altså, her var det sol, men ingen av ungene ville ha is uansett. :dåne:

Jeg må le når jeg ser arealet på soverommet ditt Livy, det er like stort som hybelen min da jeg gikk på høyskelen. :lol: Hadde det som plommen i egget jeg da, men nå skjønner jeg ikke at jeg faktisk holdt ut.

Gleder meg til å se de neste kjøpene dine, har fått noen tips av deg, så jeg følger godt med selv om jeg kanskje ikke skriver så mye.

Klem fra Heidi

tinemor sa...

så lekkre sko!
Og til den prisen kan man ikke klage!
Her er det skikkelig hustri i dag, -reng og kaldt.
Det er deilig å være Norsk i Danmark, -vet du ;-)
Vi vurderer også Danmarkstur i år, med en svipp innom Dyreparken i Kristiansand, -for vår lille Sabeltann-røver. :-)

Ann-Cathrin sa...

De skoene var kjempestilige!!!!

borghild sa...

Disse skoene er bare så kule altså, har hatt lyst på noen leeenge, og hvis de nå er på salg?? Hmmm?? Ha en fin uke! Klem B:-)

Karna sa...

Skulle absolutt hatt noen nye sko jeg også, som skulle vært strengt forbudt å gå i skogen, og male i...jeg er håpløs der...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...