torsdag 15. mai 2008

Torsdag, og snart helg igjen!



Vaskedag i Livy heimen i dag. Jeg koser meg skikkelig i dag, solen skinner så flott ute og klesvasken vaier i vinden(positivt overrasket for det er meldt regn). Vaskebøtta er fylt opp med varmt velduftende vann og jeg stuller og steller - i dag er dagen for å flytte rundt på ting kjenner jeg. Kjøkkenet er ferdigvasket, og jeg har vært ute og plukket noen blomset som jeg har fylt denne lykten med - fikk ideen i det siste bolig pluss bladet, og ble kjempefornøyd med resultatet. Lykta har hengt under denne hylla i lange tider, men det eneste som har vært i den er te-lys. Nå ble det nytt liv i den, og et fargerikt innspill i hjørnet. Hylla er fra Nordahl og jeg liker spesielt godt krokene som er på den. Fuglehuset er fra Miljögården og blomstene oppepå er kjøpt på Rusta for lenge siden. Ønsker alle en fin torsdag, og gleder meg til en bloggrunde i kveld

* Klem fra Livy *

7 kommentarer:

Camilla G sa...

Å det ble kjempefin, jeg ahr en sånn lykt også, men den er nedpakket pga plassmangel: )Kjempekoselig hylle du har der, jeg elsker fuglehuset!!

Lene sa...

Sååå god ide :) Dette var jo kjempefint! Skal jeg jammen kopiere en dag.

Og så sååå deilig med overraskende opphold. Jeg hørte noen på butikken i dag som klaget så fælt over den kalde vinden.... Tullprat - vi har VÅÅÅR og skal være kjempefornøyd :)

Ha en fin kvled:)
Klem

liven sa...

Kjempefine bilder!!! vil ha alt her jeg.........
Min svigerinne selger Miljøgården i sin butikk. lurer på om hun kanskje har denne fuglekassen......Så utrolig søtt:O)
Ha en fin kveld:O)

Fru Fjeldhammer sa...

Så stilig den hylla var... det ble så fint med blomstene i den "lykta"!!

Kos deg med bloggingen i kveld!!

Ann-Cathrin sa...

Så stilig det ble med blomster oppe i! Super ide:) Grillen din var selfølgelig kjempeKUL;)

Tiril sa...

Hørtes herlig ut det, blir på slumpen hos meg for tiden , men ingen tar det fra meg, men gler meg til å ta et ordentlig skippertak.
Ønsker deg en fin 17mai. klem fra Tiril.

Therese sa...

Morsomt innspill med det lille fuglehuset :D Jeg har to lykter fra Nordahl som er av samme prinsipp som din. Kan brukes som både lykt og vase, men enn så lenge henger de der med hverken lys eller blomster i. Trøster meg med at det blir nok en dag :)

Ha en flott 17. mai ☀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...