onsdag 28. mai 2008

.:Utfordringer:.

God kveld alle sammen!
p
Har hatt to travle dager hvor jeg nesten ikke har fått satt rompa på stolen før nesten midnatt. Været er jo så nydelig omdagen og da må man benytte sjansen til å være ute i det gode været + å gjøre noen andre nødvendigheter. I dag har mamma, Signe og jeg vært i et aldeles utmerket gartneri! Vi kjørte til nabobyen og jeg tror aldri jeg har sett så mye pent på en gang- prisene var også bra, og jeg endte opp med masse blomster til krukkene mine - så ikveld har jeg plantet:-)(bilde kommer senere). Jeg har alltid innbilt meg at Plantasjen er så billig, men her lå prisene på endel blomster mye lavere enn på plantasjen. Ellers tok vi en liten stopp innom "Fryd" på veien hjem og der fant jeg denne fine bakebollen - jeg har sett mange bloggere har vist bilde av denne(både i plast og glass), men har ikke funnet den noe sted - her hadde de en i glass - passet fint med blått på kjøkkenet mitt gitt *glise*



Ellers har jeg fått to utfordringer - en fra whoopsi Daisy - denne har jeg fått tidligere også og svarene på "3 ting" ligger litt lengre ned i bloggen min. Også har jeg fått en utfordring fra Liven(http://olsen-liven.blogspot.com/)

"pick up the nearest book
-open on page 123
-find the fifth sentence
-post the next three sentences......
-tag five people,and acknowledge who tagged you"

Sue Grafton - "T for troløs" Bok som min kjære har glemt å avbestille fra bokklubben, den ligger her ved min side for å bli sendt tilbake og byttet mot en fancy kokebok;-).

"...Jeg har ikke anledning til å diskutere det med noen andre. Er du en slektning av henne?"

Ny pause. "Jeg er søsteren hennes. Fra Minneapolis".

Det beste med løgn er de ekstra krusedullene, tenkte jeg. Selv er jeg i verdensklasse på området. "og navnet ditt er?"

Alltid vanskelig å velge ut for å sende videre, men denne gangen går den videre til:

Silje - http://sniljes.blogspot.com/
Linda - http://dillablogg.blogspot.com/
Aase - http://aasespapirarbeider.blogspot.com/
Monica - http://tirokafteri.blogspot.com/
Heidi - http://heidilovetoscrap.blogspot.com/

Nå er det snart på tideå finne senga, ønsker alle en fin uke fortsatt! Snart helg igjen jo;-)
*klem*

5 kommentarer:

tinemor sa...

Jobber og står på om dagen du da!
Her er masse å ta tak i å, nå når solen skinner.
Kjempefin blogge-mugge du har kjøpt! -Kunne tenkt meg en sånn selv. De er så praktiske!

tinemor sa...

:-) Mente bolle-mugge :-)

liven sa...

Så fine disse muggene!! Litt sånn gameldags preg!!
Ja jeg kom meg på trening......
Trente spinning 75 min!!!!! Og noen styrketreningsøvelser!!
Det var så deilig:O)

Ha en fin dag:O)

Alven sa...

Hei :-) Kjempefin side du har :-) Veldig fin den blå bollen :-) Var det på fryd du hadde kjøpt den? dyr? Hvor ligger den butikken? Ha en kjempefin dag i det fine været :-)

Linda sa...

Du har altså verdens vakreste hjem :) Hadde aldri fått det så fint om jeg aldri så mye hadde prøvd! Øye for detaljer du :) Du sitter i min drømmebolig...hehe...
Ha en herlig helg!! (bare en dag igjen...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...