fredag 2. mai 2008

Helg!

Så er det fredag igjen da, og en helg uten alt for mange planer - deilig! Det var meldt godt vær, men enn så lenge er det overskyet og drypper litt fra skyene, men det kan jo fint komme seg enda *smile* Skal begynne å male gangen hos mor&far i helgen og det skal bli deilig å komme i gang med det slik at jeg blir ferdig engang - neste prosjekt da er lekestuen.

På mandag kommer graveren og ferdigplenen så innen det må vi ha fått opp hagemøblene på verandaen nede - gleder meg til å få det opp fra kjelleren *smile* Vi har noen småplaner om å treffe ett vennepar til grilling i morgen, og da kunne det vært hyggelig om møblene var kommet opp og vi kunne treffes her - elsker grilling på terassen, og heldige meg har en mann som eeelsker å lage mat!

Ellers har den ene Ingolfen kommet på plass - jeg er fryktelig usikker på om det ble bra med Ingolf på vårt kjøkken, men den får stå der litt så får jeg se om jeg venner meg til den - hvis jeg gjør det får kanskje den andre Ingolfen komme opp også - vi får se...

* Ingolf fra Ikea *

Ønsker alle som er innom bloggen en riktig fin fredag!

*Klem*

6 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Det ingolfen er jo kjempefin!!

Kos dere i helgen!!
klem

tinemor sa...

Syns Ingolf er fin jeg!
Opp med den andre å.
Riktig god fredag!
Ps! Håper det blir grilling på dere :-)

liven sa...

Kjempefin denne ingolfen!!
Ha en fin helg:O)

Lena sa...

Høres kos ut med grilling - la oss håpe at helgen bringer oss masse godvær!!!
Jeg er også scrapper - men en digital sådan... Mindre stæsj å ta være på / finne plass til!
Ønsker deg en trivelig helg!

janne - kathrine sa...

Ingolfen ser i alle fall veldig fin ut på bildet ;-)

Lykke til med malerjobben og med å få istand uteplassen i helgen!

Laila sa...

Hei og takk for kommentar. Ja, hyllen er fra Perfect home. SYnes forresten du skal beholde Ingolf. Har selv Ingolf på kjøkkenet, og er veldig fornøyd. Gjør jobben og ser pen ut. Hva mer kan man ønske? hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...