onsdag 30. april 2008

Onsdag

Det er 1. mai i morgen, og vi skal på 1. mai fest! Gleder meg masse - i den anledning har jeg nå på formiddagen bakt en ostekake jeg skal ha med. Vi fikk en Kenwood mixmaster av mamma og pappa i julegave for to år siden, og etter at jeg flyttet inn i ny-huset har jeg fått brukt den masse - det er en fryd hver gang man skal bake! Har et eget skap til den på kjøkkenet, hvor jeg bare drar den ut på en plate så er den klar til bruk - kjekke greier!
oooo




Skal i 40 årslag til en kamerat i kveld, og jeg gleder meg masse - så hyggelig å treffe gode venner og kose seg sammen! Nå skal jeg på besøk til ei veninne som har tvillinggutter på alder med Signe. Det blir koselig å treffe dem igjen også( og flink som jeg er benytter jeg sjansen til å gå*blunke*)!

Ønsker alle en fortreffelig uke videre!

5 kommentarer:

aase sa...

Åhhhhh,nå fikk jeg lystpåostekake!!!!!!!!!!!Skal ikke bake til imorgen jeg, til uka starter jeg nedturen nemlig!!!!!!!!Vil ha på meg sommerklærne mine i år!!!!!!!!!!Har ikke råd til alt nytt,noget må gjøres!!! Du er jo så flink til å gå du!!! Kos deg på festen da!!!!!!!

Ha en strålende flott 1. mai og helg!!!! Lekkert pyntet på terrassen din også!!!Misunnelig!!!

liven sa...

Blir fristet jeg!! Utenpå hjemmet denne uken var et blad med masse deilige kaker!!
I dag har jeg faktisk tenkt å gå på spinning.........har ikke vært på leeeeenge!!
Men har gått masse tur. Har gått hjem fra jobben, på fjellet har jeg vært og ellers mye ute å gått!!
Nå lengter jeg etter en spinningtime med knallgod musikk!!
Kos deg i 40 års dag i kveld:O)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Mmmm.. så deilig med ostekake! Jeg har faktisk aldri laget det! Må visst prøve det en dag, for det er jo vekdig godt! Jeg har mange venninner som er glad i å bake, så de tar av og til oppdrag fra meg.
Ha en fortsatt fin fridag!
:O)

tinemor sa...

GØy med selskap og fest!
Og kake elsker jeg. Gjem en bit til meg da..... ;-)

Tiril sa...

Ostekake, noe av det beste jeg får, men nå har det vært så mye selskapelighet, og kakespising at det får være slutt for en stund,
men godt hørtes det ut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...