fredag 15. mai 2009

En solfylt fredag


o
Nydelig vær her hos oss på østlandet i dag, og det passer helt perfekt når storesøster skal ut å gå i tog i formiddag. Med musefletter i håret, pyntet og fin skal hun marsjere i takt med korpsmusikken - hun gleder seg så mye, og har øvd både på marsjeringen og sangene. Det er siste året hun går i barnehagetoget i år, og til neste år er hun skolejente og skal marsjere på selveste nasjonaldagen. I dag skal imidlertid lillesøster og jeg rope HURRA til storesøster i det flotte toget de skal gå i her i nærområdet. Det er ikke fritt for at jeg blir litt ekstra stolt og rørt når jeg ser henne komme marsjerende sammen med sine venner fra barnehagen.
o
o
Jeg har fått noen nydelige hvite peoner av min mor, peoner er min absolutte favoritt - synes de er så sjøre og vakre! Nå pynter de fint opp her på spisestuebordet vårt.
o
o
Som så mange andre i bloglandia holdt jeg på å gå av skaftet da jeg så Kid interiørs siste tilbudsavis - i reneste Riviera Maison stil har de fått inn mange flotte ting i kurvutførelse. Hjem til meg ble disse to flotte blomsterpottene - og du skal nok ikke se bort i fra at noe mer finner veien hit til oss etterhvert.
o
I går var Livymannen og jeg på en liten handletur til Sverige, og da ble to av favoritt bladene med meg hjem. Nå skal jeg kose meg med god lesing og masse inspirasjon i helgen.
oo
oo
Alle foto: Livy
ooo
Håper solen skinner der du er i dag også, ønsker deg en strålende fredag!
ooo
Stor klem fra Livy

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det er stort for en liten kropp å få gå i 17.mai tog, og den kjære mor som står å bivåner begivenheten skal kjempe godt i mot for å ikke bli rørt.

Nydelige bilder som alltid fra deg :)

Håper dagen gir dere alle masse glede med hurra rop og tog masjering.

Ønsker deg og dine samtidig en strålende fin 17.mai helg.

Klemmer fra Line :)

aase sa...

Jeg må si jeg får tårer i øynene jeg, når man ser sine håpefulle i tog!! Jeg skal styre 1. klasse igjennom dagen og toget jeg, lærer er nemlig høygravid og fikser nok ikke den turen.

Jeg savner virkelig festen i barnehagen 17.mai for oss var det faktisk mere barnas dag enn selve 17.mai!! Jeg fikk nesten lyst å møte opp der idag selv om hun ikke gikk der jeg...hi hi

du, jeg har allerede vært to turer på KID maison salg jeg altså!! Kommer bilder når terrassen er ferdigvasket og pyntet, muligens før 17.mai!!

Jeg ønsker dere alle en fantastisk helg og en supernydelig 17.mai Livy!!! Håper det blir noen blinkskudd av barna!! Stor klem fra lier!!

Lynetmor sa...

Hei, så fine kurver :-) Ha en fin kveld :-)

Christina sa...

Åhh.. Så gøy og så rart for deg, Livy! Store jenta di er straks skolejente!!! Hihi.. Tida går altfor fort.
Snuppa mi synes det var veldig stas med feiring i bhg. :)

Kos dere masse på 17.mai!!!

Klemmer fra
Christina

Sommerlyst sa...

Så fine kurver!
Ja det er så koselig med barnetog. Mine jenter har også gått i tog i dag, både på skolen og i barnehagen - og på søndag er det alvor! :D

Ha en fin helg og fin 17 mai!!

Klem M

A-H sa...

Har også sett på storesøster i barnehagetog i dag, kjempet godt imot jeg og ja!
Tenk at de skal gå i selveste toget om bare ett år:,)

Nydelige peoner, de er jo bare fantastiske:)

God helg!

Interiør 63º N sa...

Hei
Er bare innom for å ønske god helg og 17.mai :O)
Jeg har også vært innom Kid for å finne noe i rotting, men her var det lite å se....enten har de tatt inn lite, eller så har det vært veldig populært! Fine ting var det i hvert fall

Kirsti

Anonym sa...

Hei,

Så vakre bilder da! Kjempe gøy med tog i Tistedal!!!! Vi snek oss med i toget vi :) Mor med vogn og videokamera, må få med seg alt vet du!
Ha en fantastisk dag imorgen med familien!
Klem Mette-Mari

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg rakk ikke gå av skaftet før de var utsolgt jeg. Hi, hi!
Men kremmerhuset har fått inn masse snadder, så jeg kjenner det rykker i visakortet.

Ha en skjønn dag i morgen!
Klem

Ann-Cathrin sa...

Ønsker deg og dine en flott 17.mai:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...