onsdag 27. mai 2009

Vinnerlykke!



o
Da jeg kom hjem fra jobb i dag lå det en pakke i postkassen og ventet på meg. Ååååå jeg elsker pakker!! Ut av bobleplastkonvolutten dukket det opp en nydelig rosa gave *smile*
o
Jeg var så utrolig heldig å vinne trekningen på loppeline sin blog i forrige uke! En flott blog som virkelig er verdt å følge med på. Hun har også en blogshop hvor hun selger utrolig mye fint, og hvor mye er hjemmelaget - masse lekkert!
oo

oo
Over ser dere hva som skjulte seg inne i den flotte pakken; To nydelige rosa te-lysestaker fra Ib Laursen og en utrolig vakker duftepose med lavendel. Posen er det brodert en L på og det passer jo helt perfekt til meg. Tusen, tusen takk for den flotte gaven Loppeline - den er helt perfekt!!
o

o
Håper det står bra til med dere alle, jeg har hatt min siste arbeidsdag for denne uken og er klar for å nyte litt fri! Har begynt å grunne rekkverket på svalgangen, men måtte gi tapt for alt for sterk vind nå i ettermiddag - istede velger jeg å rusle ned i sofakroken og ikke gjøre noen ting ;-)
o
Ha en fin uke videre!
o
Klem fra Livy

17 kommentarer:

liven sa...

Grattis med kjempefin gave!!
Ååh ja...det er gøy med gaver i posten!!
Ha fine fridager Livy:o)

Jorunn sa...

Heldige deg som vinner sååå flott gave!!
Var fint vær på dagen her i dag, men nå er det skikkelig ruskevær! Så nå er det godt å bare sitte inne og kose seg :0)

Anonym sa...

Gratulerer med fin fin gave :)

Fornuftig valgt å tusle inn til sofakroken i vinden :)

Kos deg med fri dagene framover, med forhåpentligvis masse sol :)

Klem fra Line :)

Jannicke sa...

Gratulerer med flott premie!!
jeg og ELSKER gaver!! Men det er like kjekt å gi..
Ha en fin kveld. Klem J.

Linda sa...

Grattis heldige deg!
Så fin en gave du fikk!

Klem Linda

Anka sa...

Heiiii! Lenge siden sist:) Så koselig gave du har fått. Kjenner jeg er litt misunnelig på de t-lysholderne! Men må jo si at du virkelig fortjener det da! Kos og klem.

Ann-Cathrin sa...

Kjempefin gave:) Kos deg i sofakroken:)

Silje sa...

Åååh, så heldig du er!! innholdet var jo kjempelekkert! Jeg orker ikke være med på slike konkurranser, for jeg vinner aldri! Vinnerlykken har aldri vært min vei, og jeg har brukt mange lapper på lodd,hehe.

Tiril sa...

Hei Livy.
Først må jeg gratulere med fin gave.
En stund siden nå, men jeg er stadig innom å titter på innleggene dine, å de søte småpikene.
Her strekker ikke dagene til, mye jobbing, nå får jeg en travel uke etter pinse, da er det Sandnesdagene, det er lang åpningstid å trette bein.
Etter det drar jeg til Amsterdam og innkjøp til høsten hos Riviera Maison, så må jeg prøve å roe av litt, er ikke 20år lenger vett du.
Håper vi får en fin pinse , er i allefall meldt om det, nå er der vått å kaldt.
Håper du og får en fin pinse Livy, klem fra Tiril

Unknown sa...

Gratulerer så mye med nydelig gave:) Virkelig vakkert!

Kos deg med fridager, og god pinse.
Klem Linda

Anonym sa...

Så heldig du var, det var en utrolig flott gave! Det er jo så spennende med pakker når man ikke vet hva som kommer ;)

Nyte fridagene fremover, det er jo meldt knallvær! :D

Anonym sa...

Så lekker gave da *heldiggris* :) Sofakroken høres fornuftig ut i dag, vi satser på nyyydelig vær i pinsa og senere i juni skal jeg utforske søstrene Grene på Nordby :)

Christina sa...

Har du også fått gave! Hihi.. Vi er heldige vi som får så mye fint!

Ønsker deg en flott lang-helg kjære bloggvenninne!!! KOS deg masse..

Mange gode klemmer fra
Christina

A-H sa...

Så heldig den stolen var som kom til deg, den ble helt nydelig!

Gaver er kjempegøy!!!

God kveld:)

Ragnhild S sa...

Så kjekt at du likte gaven livy:)

Sofaen hørtes fornuftig ut! Forøvrig vil jeg si at huset deres ser helt fantastisk ut! Elsker den stilen! Dere har bygd nettopp sant?

Loppeklem

silje-sin sa...

Så flott gave du vant! De rosa lysestakene var lekre! Ønsker deg en flott helg:) klem fra silje.

Lisas hjem og skatter sa...

ååå, gaven var jo bare kjempefin :) heldig!!! huset blir bare vakrere og vakrere!!! :)

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...