onsdag 6. mai 2009

Ettermiddagssol


o
Sola varmer godt i solveggen nå selvom det enda er litt kjørlige drag i lufta. Vi har ettermiddagssol på svalgangen og det er deilig å sitte her til langt utover kvelden.
o

o
I Larvik kjøpte jeg med meg et nytt Vakre hjem og interiør blad. Jeg hadde store planer om å lese det på sengen på hotellet, men da sovnet jeg - så i ettermiddag har jeg kost meg masse med det.
o
Tidligere i uken var jeg på Plantasjen og handlet litt. Lavendelen i den fine kurven med flott patina ble med hjem. Et fuglebad og konglen på bildet ble også med - en slik har jeg vært på utkikk etter lenge, og tenk at jeg skulle finne den på Plantasjen, det hadde jeg ikke trodd! Var så fornøyd da jeg kom hjem! Livymannen derimot var ikke fult så begeistret; "hva i alle dager skal du med den der?" - "Hva jeg skal med den? Er ikke det innlysende? Pynte opp vel!!" Han bare ristet på hode *he-he* Han har mye å lære *smile*
o

o
Tusen takk for at dere stikker innom meg å legger igjen spor etter dere - Jeg setter utrolig stor pris på det! Jeg har ikke vært så flink til å besøke dere den siste uken, men jeg lover at jeg skal ta turen innom, og det gleder jeg meg masse til! Nå er arbeidsuken over for min del, og da får jeg starks litt bedre tid.
o
Ønsker dere alle en riktig fin uke videre!
o
Stor klem fra Livy

14 kommentarer:

silje-sin sa...

Hei hei:) Så fine ting du har kjøpt! Jeg har også kost meg med vakre hjem i dag, synes det var fint denne gangen. tror jeg må til plantasjen snart og se etter det fuglebadet, har lest om det på en annen blogg også. Har hatt lyst på et lenge, men de er jo så dyre! Moro med noe nytt er det ihvertfall:) Ha en flott kveld! klem fra silje.

Hverdagen vår sa...

Så flotte ting du har kjøpt deg, og våre bedre halvdeler skjønner seg ikke støtt på vår sans for pynt, men det gjør jo ingenting;)

Kos deg med vakre hjem og interiør og ha en fortsatt fin kveld

Klem fra Eli

liven sa...

Heisann Livy:o)
Så fine ting du har kjøpt deg!!
synest Vakre hjem var fint denne gangen og er såvidt begynt å kikke i det:o)
Plantasjen har mye fint synest jeg og et fuglebad er koselig å ha:o)

Ha en fin kveld og kos deg:o)

A-H sa...

Hoho, ja alt de har å lære:)
Har også kost meg med herlig blad i sola i dag;)
Kos deg videre i uken som nå straks er veldig nære helgen:)
Klem

Torunn sa...

Neste gang du lager hjemmelaget potetmos, må du bruke litt lavendel i den. Kanskje Livymannen DA skjønner hva det handler om ;-)

Klem

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Herlige bilder med masse fint!
Vakre hjem var kjempebra denne gang! Nyter det!!
Ha ei god natt!

☆Therese sa...

Så deilig med slike ettermiddager!
Bare sitte å nyte (og lese et herlig blad).
Så skjønne ting du har skjøpt deg, skjønner jeg må en tur på Plantasjen. Slike kongler har jeg ønsket meg leeeenge!

Ha en deilig dag.
Klem

Cathrine Aksnes sa...

Mye flott du har handlet... er så koselig svalgangen din:) har selv et utrekk over trappen og nyter mye tid der når ungene leker ute :)

Ha en flott dag

Liv Elin sa...

Så mye fint du fant på shopperunden da - og må visst jammen ta en tur på plkantasjen en dag jeg også .....hører om så mangt en kan finne der ! :)
Lavendelplante har jeg også planer om å få tak i - vet du om de er vanskelige å holde liv i - trenger de mye vann og stell ellers ?

Og humrer litt av kommentaren fra mannen din - "Hva skal du med det da " ? Hehhe - hører den innimellom her også ! ;)
Ha en flott dag !
hilsen fra L i Husrom & Hjerterom

Anonym sa...

Hehe... disse mannfolka våres har enda litt igjen å lære når det gjelder pynting! ;)

Men så mye fint du har fått tak i!

Koselig bilder fra svalgangen!

Kos deg med fridagene! :)

Klem Line.

Anita sa...

Så fint hos dere! Også ute til og med;0) Fine ting du har kjøpt, må si at noen av disse billig butikkene virkelig overrakser om dagen, har en lang øsnke liste på Kid også jeg nå etter at den nye katalogen kom:0) Ha en flott ukeslutt!

Interiør 63º N sa...

Ja, helt enig med deg, våre bedre halvdeler har virkelig mye å lære på interiørfronten ;O) Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått slike kommentarer!
Likte veldig godt den kongla der!

Ha en fortsatt fin torsdag

Kirsti

Anonym sa...

Du finner så mye fint! Jeg har ikke øye for sånt jeg tror jeg. Men på den annen side er jeg ikke stort rundt om dagen heller. ;)
Disse mennene har ikke alltid så mye skjønn på hva vi må ha hjemme, heldigvis er jeg gift med en som er nesten mer interessert i interiør og pynt enn jeg selv.

Takk for alle koselig kommenterar du kommer med på bloggen min!! Setter utrolig pris på det hver gang :D
Ha en strålende torsdagskveld!

Ann-Cathrin sa...

Så mye flott! Og klart man må pynte opp, de mennene skjønner seg ikke på sånt;) Ønsker deg en flott helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...