fredag 8. mai 2009

Lind, Nilsen, Holm & Fuentes

o
Gleder meg som en liten unge jeg - I morgen tidlig bærer det av sted til hovedstaden. Vi er fire veninner som drar av sted på shopping, god mat og sist men ikke minst konsert med Go'guttene Lind, Nilsen, Holm & Fuentes i Oslo spektrum. Jeg må innrømme at det er Kurt Nilsen jeg synes er aller best *love* men sammen er de dynamitt! Jeg er superfan!
o
Ellers har ikke fridagene vært helt som planlagt. Begge jentene er syke, men heldigvis på bedringens vei nå. Det er lillesøster det har gått værst utover med diare og oppkast. Krysser fingrene for at det værste er over nå.
o
Ønsker alle som er innom en super helg! Jeg kommer tilbake med en stemningsraport fra Osloturen når vi er hjemme igjen.
o
oStor klem fra Livy

12 kommentarer:

Tiril sa...

Kos deg i Oslo ,vet du digger Kurt Nilsen , håper du får en flott helg.
Klem fra TIRIL

liven sa...

Heldige deg!!!
Kurt'n er jo min favoritt også....patriotisk som jeg er!!
Kos deg masse i Oslo..dette blir bra!!

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en kjempe fin helg :-)

A-H sa...

Så heldig du er!! God tur, kose deg masse:)

Silje sa...

Åh, så gøy!!! Det er en konsert jeg også kunne tenke meg å dra på!! Kurt Nilsen er desidert en av norges beste artister!! Kos deg på tur:D

elisabeth sa...

Skulle gjerne vært med der ja:) KOS DERE!!!!!!

Jorunn sa...

God tur til Oslo, og kooos deg på konsert! Håper snuppene blir friske igjen snart :)

Christina sa...

Håper du koser deg på konsert, Livy! :)
Lillebroren min er der han også.. Hihi..

Klem klem
Christina

Anonym sa...

Håper kvelden blir bra og at konserten står til forventningene!

Kos deg!

Klem Line :)

silje-sin sa...

Håper konserten var bra! Er stor fan av gutta (og spes kurt) jeg også! tror de kommer til wrightegaarden i år, og da skal jeg isåfall dit:) Fortsatt god helg, og god bedring til jentene! Her har vi hatt den 4.barnesykd denne uka.. Klem fra silje.

Anonym sa...

Regner med du har storkost deg i Oslo med både shopping, deilig mat og konsert. Synes jeg erindrer noe om at du liker Kurt Nilsen ja ;)

God bedring til jentene, håper de er friske når du kommer hjem til de igjen.

Carina sa...

ååå så heldig du er.Der ville jeg vært også.Alejandro er favoritten min:)Elsker den silkemyke stemmen.Gleder meg til cden kommer i butikkene.Da står jeg ved døren når de åpner:)Stoooor klem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...