torsdag 21. mai 2009

Nye jakker til "søstrene sisters"

Jentene har fått nye jakker til oppstart på skolen og i barnehagen til høsten. Jakken er fra Reima og heter Aster. En av mine favoritt butikker som forhandler barneklær her i byen selger Reima. I går var jeg riktig så heldig og kom over denne fine røde jakken i A form til jentene til 50% avslag. Den er kjempefin på, og gjør litt mer ut av seg enn andre typiske allværsjakker pga fasongen. Føles godt når man gjør slike kupp!

I dag er det Kristihimmelfartsdag og mannen i mitt liv har reist avgårde på guttetur til Senja for å fiske, de var oppe tidlig, og sitter nå på flyet oppover. Jentene og jeg blir hjemme og koser oss frem til søndag - Storesøster har vært flittig til hjelp for planleggingen av menyen for helgen, så her blir det både taco, pizza og risgrøt - Bare favorittmat! Ellers håper vi på fint vær så vi kan være myyyye ute!

Ønsker dere alle en fin dag og tusen takk for alle hilsnene her hos meg!

Klem fra Livy

Bildet er lånt fra Reima sine nettsider

14 kommentarer:

Linda sa...

God morgen ;O)
Jentene blir nok fine i sine nye røde jakker!
Jeg er en stor fan av Reima....jeg jobber i barnehage og ingenting kan måle seg mot en Reimadress!

Ha en fin dag!
Jeg skal nå ha et par timer rassia i huset...for det trengs ;O)

Klem fra Linda

Torunn sa...

Hei på deg!
Så flotte jakker du har kjøpt! Jeg kjøpte også mye Reimaklær til ungene når de var små. Nå er det DC, Volkom, Wow osv osv som gjelder....gamlemor henger ikke helt med på at de små blir så store. Eldste begynner på ungdomskolen til høsten og er bare såååå kul :-)


Kos dere hjemme alene i helgen. Det er godt med slike helger også. Jeg får selv en delvis alenehelg, med unger som skal være med venner på hyttetur og med en gubbe som skal både på fotballkamp og konsert :-)

Klem

Christina sa...

Så fine jakker! :)
Og så fine jentene dine var på 17.mai.
Håper dere koser dere masse i helgen.
Deilig med helg, særlig når man er tilbake på jobb.
Hvor jobber du da? Jeg holder til på et lokalt nav kontor på grensen til østfold! Hihi..

Klem klem
Christina

liven sa...

Heisann Livy:o)

Flotte jakker til jentene dine!!
Reima har så mye fint og så er jo klærne så gode!!
Har hatt litt selv til mine barn da de var små......og nå med jobb i barnehage så ser man jo hva som er kvalitet eller ikke!!

ha en fin dag og kos deg med jentene:o)

Unknown sa...

Kjempefine jakker! Det er veldig smart å være litt i forkant, så man kan få med seg slike kupp:)

Ha en flott langhelg med jentene dine:)
Klem Linda

På landet sa...

Flotte jakker, en sånn kunne jeg tenkt meg til jenta mi. Har ikke sett de i butikkene her desverre :(

Jentene dine blir nok kjempe fine i de nye jakkene sine.

han en fin helg :)

Mvh Bente

Christinas låvebutikk sa...

Heisann! Den var skikkelig fin!! Hadde vært noe for min lille Sarah også!!
Ha en strålende dag!
Klem!

Lynetmor sa...

Hei, så fine jakker :-) Ha en fin dag :-)

Unknown sa...

Ønsker deg og jentene noen fine dager. Er litt stas og ha litt alenetid også. Gjøre akkurat som man vil liksom ;O)

En god klem til deg fra meg :O)

Jannicke sa...

Flotte jakker! Reima er kvalitet!!

Kos dere med "jentehelg"..

Klem J.

aase sa...

Knallfine jakker, Reima er favoritt her og!!Eller har vært kanskje, de begynner å bli litt store nå. Så vi er mer over på Skogheim, Nordheim ol!!

Jeg begynte å MALE KJØKKENET IDDAG JERG DA.....herregud!! Dette ble mye jobb! skulle bare henge opp et nytt skap jeg!!

Kos deg med barna i helgen!!

Anonym sa...

Hei kjære du :)

Så fin jakken var! Gjorde liksom litt mer ut av seg en kjedelig allværsjakke. Og får et pris kupp da - sånt liker man :)

Håper du får en kjempefin kose helg med jentene dine med mye god mat :)

Klem fra Line.

A-H sa...

Så fin jakke! Blir nok fine på jentene dine:)
Vi har vært alene i et par dager vi også, men i morgen kommer han hjem igjen;) Litt godt å være alene i blandt også, i små doser vel og merke:)

Ha en fin "jente"helg!

... 4 på toppen sa...

Hallo du, den jakken var kjempefin og hadde vært perfekt til prinsessa her til høsten igjen. Kanskje jeg finner den på sportsbutikken her lokalt, som selger Reima. Reima er kjempebra, har flere dresser til miniputten også.

Ha en god helg alle sammen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...