tirsdag 14. juli 2009

Brusende badelykke


o
I vår vandring i Göteborgs gater i helgen kom vi over en herlig liten gate hvor det luktet så godt, litt lengre fremme fant vi en butikk hvor de solgte masse såper i alle farger og fasonger. Når mor og far er på tur alene er det jo naturlig at mye av shoppingen er myntet på barna - en sannhet med noen modifikasjoner - det er ikke slik at jeg kom hjem uten noe til meg selv for å si det sånn ;) men en såpebutikk er jo perfekt for barna!
o

o
Siden våre prinsesser er veldig rosa for øyeblikket ble det såper i rosa toner, noen er skumbad, noen med glitter, noen er fargebad og andre bare såpe ;) Skal si det var jenter som koste seg blandt skum og roseblader i går! Og en aldeles herlig duft fyller badet i mange uker fremover, med disse på fat.
o
o

Turen til Göteborg var helt perfekt - Tannlege dama fikset biffen, og jeg har en tann som ikke verker lenger - tusen takk for alle gode ord - dere er så skjønne! I Göteborg har vi bare kost oss, og gjort akkurat det vi har hatt lyst til - vi har gått en hel masse rundt og tittet, ledd og kost oss. Vi har spist god mat, slappet av, shoppet og kost oss veldig i hverandres selskap - herlig! Vi fikk besøkt Haga og alle deres sjarmerende butikker + Linnegatan og andre koselige shoppingområder vi ikke har vært tidligere. Nordstan ble ikke prioritert denne gangen, og jeg gikk virkelig ikke glipp av noe! Utrolig mange koselige butikker, og mye interiør i andre deler av byen! En favoritt er Balders hage som du ikke må gå glipp av om du liker Greengate eller Maileg.

o

I dag skinner solen her igjen - endelig, det er så herlig! Storesøster skal besøke sitt søskenbarn og jeg og lillesøster skal nyte livet her hjemme frem til i ettermiddag når vi skal til min svoger og svgerinne å grille.

o

o
Tusen takk for alle gratulasjonene i går, det setter jeg stor pris på! Jeg synes tiden har gått så utrolig fort, synes ikke det er lenge siden vi sto på kirketrappe nygifte og veldig lykkelige!
o
Ønsker deg en kjempefin dag!
o
Og tusen takk for awarden Living Lavida, det setter jeg stor pris på *klem*
o
Stor klem fra Livy
o

9 kommentarer:

Tiril sa...

Så fristene og lekkert dette så ut, godt du var kvitt tannpinen viss noe av dette skulle forteres, hehe.
Vel overstått bryllupsdag, selv er jeg snart kommet ut av tellingen hihi.
Nå nermer ferien seg for oss, skal bli deilig med en tur bare oss to, etterpå blir barn og barnebarn med, kjekt det og.
Forsatt fin sommer Livy.

Anonym sa...

Hei hei.

Så bra at du ble kvitt tannpinen og at dere fikk kost der masse på turen. Høres ut som helgen har vært helt perfekt.

Så nydelige farger det var på badekulene, passer ypperlig til to små rosa prinsesser.

Kos deg i sola med minste jenta di og ha en hyggelig grill aften senere i dag.

Klemmer fra Line.

Kine sa...

Jøss,fikk nesten lyst til å spise de,herrlige såper!!!Kjenner duften helt hit:)
Ha en fin dag!

My home is my Castle sa...

Tusen takk for tips :)
jeg skal til Gøteborg snart og har shopping på lista mi ;)
Hvor ligger den såpebutikken og hva heter den ???
De var jo bare herlige ...

Klem,Kari

Anita sa...

Så koselig dere har hatt det, perfekt feiring!! Har brylupsdag til lørdag vi, men da skal jeg på jobb :p! Meeen til mandag starter ferien og da altså :D! KOs dere med det litt fine været!

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei!
Så nydelige bilder, fristenede :-)
Stockholm er en kjempefin by, mamma og stefar var der i forbindelse med stefars 50 års dag og de skrytet veldig av byen!

Ha en fin dag videre, lykke til med middag!

Klem Jorid

tinemor sa...

Stilige såper!
Høres ut som en deilig tur!
Godt det, -man trenger slik
Klem

Min stil sa...

så flotte bilder av hærlige såper i skjønne farger.
Gratulerer med bryllupsdagen i går.
klæm Susanne

Heidi-anitha sa...

Hei!

Så lekkert! Nå fikk jeg lyst på et skikkelig brusebad med roseblader jeg også:0)

Så hyggelig å høre at tannverken gikk over(det værste) og at turen til Gøteborg ble så koselig!

Ønsker deg fortsatt en fin sommer!

Klem Heidi-anitha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...