onsdag 15. juli 2009

Jordbærdrøm

o

Jeg liker godt at sola skinner altså! Og i dag har den tittet frem og varmet oss hele dagen!

Vi har hatt koselig besøk fra Bodø i dag, av ei veninne som jeg studerte sammen med og hennes mann og barn - kjempekjekt å møte dem igjen! Blir altfor lenge mellom hver gang vi treffes!

o

Til kaffen nå i ettermiddag ble det bløtekake med Norske jordbær - Det smakte utrolig godt! Jeg er så glad for slike kvelder når vi kan sitte ute og drikke kaffe og kose oss til langt på kveld, uten å måtte ta på seg ekstra med klær - Deilig - slike kvelder ønsker vi oss flere av!

o

Min ferie går mot slutten, og de få dagene jeg har igjen har jeg planer om å nyte sammen med barna. Som dere ser på bildet under er rekkverket på terassen ferdigmalt, det ble riktig så fint synes jeg. Nå gjenstår bare rekkverket på balkongen og rundt kjellernedgangen, men det skal få vente til jeg er i gang å jobbe igjen - vi tar det på kveldstid ;) De siste dagene skal nytes fullt ut.
o

o
Tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen, jeg setter så stor pris på det! Jeg har ikke rukket innom dere alle i det siste, men jeg gleder meg til å få tatt en runde å "hilse på" etterhvert.
o
Ønsker alle en riktig fin uke videre!
o
Stor klem fra Livy
o

13 kommentarer:

liven sa...

Hei Livy:o)
Vi må bare nyte norske jordbær nå!!
Denne kaken så jo herlig ut!!
Fine bilder hos deg!
Håper du har hatt en fin sommer....med maling og besøk:o)
Det er kos!
Her regner det som bare det...håper det er forbigående!!
Er inne å jobber denne uken men så har jeg to uker ferie til:o)
Da vil vi ha sol og sommer:o)

ha en fin kveld/natt:o)

Anonym sa...

Hei hei.

Å nå fikk jeg lyst på bløtekake!
Den så utrolig god ut.

Det er årets beste dager og kvelder når man kan sitte ute å kose seg dagen og kvelden lang, og atpå til med koselig besøk.

Håper de siste ferie dagene dine blir like gode som i dag og i kveld.
Kos deg med jentene dine.

Klem Line.

A-H sa...

Så deilig den kaka så ut:)
Ingenting er som sommerkvelder, de må nytes til det fulle:)

Klem

Jorid + NOE Blog sa...

Heihei Livy!
Den kaken så bare kjempedeilig ut, smakte sikket godt også :-)
Så fine bilder fra et dekket bord og rekkverk! Hvitt gjør seg!

Håper du får en fin kveld videre!
klem J

Prinsesse Elin sa...

God morgen sunshine:O)
For en kake. Denne skal jeg så prøve å kopiere! Er det vanlig sukkerbrød krem inni ??? Den ser så god ut at jeg får vann i munnen. Håper dere hadde det koselig med gjester ute på terrassen. Her regnet, tordnet og lynte det så her var det inne kos. Fint det også av å til. Ha en fin dag. Tudeluuuuuu:O)

Unknown sa...

Heisann.
Den kaken så virkelig nydelig ut!! Sommerlig og frisk:)

Var bare innom blogglandia en liten tur, og passer på å ønske deg en fortsatt god sommer:)

Klem Linda

Tiril sa...

Heisan Livy
Ja så ble det sånn:) vet ikke om jeg kommer igjen, det får tiden vise.
Men jeg titter nok innom deg i ny og ne, du er jo en av de jeg har fulgt hele tiden her inne, og til og med fått hilst på in live", så jeg slipper deg nok ikke så lett, he he.
Kaken så herlig ut, håper jordbærene holder en ukes tid til, da har Tirillmannen "bursdag" og han elsker bløtkake med jordbær.
Ha en forsatt fin sommer Livy, godklem fra Tiril.

Gry sa...

Hei!
Mmm.. Det så godt ut!! Lagde en slik i selskapet til snuppa mi, den forsvant fort... Så fint det var ute hos dere, med hvitt rekkverk! Vi var inne og så på såpene i sist innlegg, skulle gjerne hatt et slikt fat på badet;-)
Hørtes herlig ut med ei helg i Gøteborg...

Nyt de siste dagene!
klem

tinemor sa...

Nå frista du meg med kake ja!
Og jordbær!
Fikk bare SÅ lyst på!!!
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Huff, dette så farlig godt ut!!! Jeg drikker BARE vann i dag! Skulle gitt mye for et stykke av den gode jorbærkaken din altså;)

Så flott at det er fint vær hjemme!! Takk for hyggelig hilsen! Ha en fortsatt strålende sommer!!! Håper godværet varer lenge!

Klem Anette:)

Jorunn sa...

Slurp, den kaka så himmelsk god ut. Nyyyt de siste dagene av ferien!

Anita sa...

Det både så godt og pent ut! Nå har vi peilet oss inn på MiaCAsa og skal innom der på Danmarksturen vår! Din skyld altså ;0)Ikke så mye jeg trenger, men..... KOs dere masse! Klem

Anonym sa...

Nam, det var en fristende og flott kake! Det er herlig med de norske bærene. Så koselig med besøk langveisfra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...