søndag 26. juli 2009

En herlig morgen


o
Hva er vel bedre enn å nyte en kopp latte i sofakroken på en søndags morgen med et nytt interiørblad? Det er sikkert noe som er bedre, men dette er en av mine favoritter - stille & rolig i huset og masse inspirasjon å hente!
o

* Du kan trykke på bildene så de blir større *
oo
I går var hele familien på togtur - været var ikke så mye å skryte av så vi bestemte oss for å ta en liten utflukt. Det ble togtur til Fredrikstad. Da vi kom til Fredrikstad tok vi kanalbåten over elven og koste oss masse i Gamlebyen. Gamlebyen er helt fantastisk! Mange små gater, marked og koselige butikker, og denne helgen er det festival også. Jeg og storesøster fikk litt tid for oss selv, så vi besøkte noen søte interiørbutikker. Galleri Mimosa er nok en favoritt, her ble det søte muffinsformer med prikker til storesøster og fine krus til mor. Kjøpte seks av de krusene som er på bildene over - de kostet 298,- for alle sammen, og det synes jeg var en fin pris. Ellers ble det en søt ramme fra Riviera Maison med hjem også.
o

* Både små og store koste seg masse, her prøver storesøster en fin ring *
o
* Gøy å balansere *
o

* Så spennende å kjøre tog! Lillesøsters første togtur *
o
I dag er det sol her, og vi skal en tur til svenskekysten på strandtur.
o
Ønsker alle en strålende dag!
o
Stor klem fra Livy
o

17 kommentarer:

Anonym sa...

Kos dere så masse på søndagsturen idag ;o)

En stille søndagsmorgen før dagens "planer" er herlig og gir, iallfall meg, alltid masse tiltakslyst.

Klem

*sne* sa...

Enig med deg i at det er noe spesielt med et nytt interiørmagasin og en god kopp latte! Selv har jeg benyttet anledningen når lillegutt tok sin formiddagsblund til en kopp ammete og en runde i interiørbloggland. Ikke så verst det heller:D
Så koselig at dere hadde en fin togtur ( jobber i togbedriften :))!
Gamlebyen er super hyggelig! Ha en nydelig søndag!
Klem fra Christine

Gry sa...

Det hørets ut som en herlig morgen!! :-) Nydelige bilder. Og de koppene kunne jeg gjerne tenkt meg! Er veldig glad i å se i interiørblader, men sjelden jeg fær sjansen før ungene er i seng;-)

Ha en fin søndagstur!

aase sa...

Lekre krus som passet godt til GG tallerkene!!

Kos dere masse på søndagstur idag!!Vår tur går et helt annet sted!Hi hi!!

tinemor sa...

Jeg er så enig.
Nytt interiørblad og kaffe latte er luksus i hverdagen!!!
Kos deg!!!!
Klem

Unknown sa...

Heisann.
Høres ut som om dere hadde en koselig tur i går:) Fine krus!!

Ha en super dag i dag også:)
Klem Linda

Høvebakken sa...

Flotte jenter:) Ha en fin dag:) Klem M

Lisas hjem og skatter sa...

Herlige bilder fra turen deres :)
koppene du kjøpte deg var også veldig fine!!! fin pris på de var det også!
Ha en fin søndag!!

Anneli sa...

Så koselig hilsen fra deg Livy <3
Ja jeg har vært litt fraværende i blogglandia i sommer. Syns det er godt å bare være sammen med familie og venner, kjenne at energien kommer tilbake (:
Togturen var sikkert stor stas for jentene! Husker det godt fra da mine var små..
Ha en forsatt fin søndag!
Sommerklem til deg <3

Christina sa...

Såååå gøy!
Snuppa og gubben har vært hjemme hele uken og kost seg mens jeg har jobbet. De har bl.a tatt toget til Oslo og det var stor stas!:)
Nå er har vi "snuppa-fri", dessverre, i 5 dager. Besteforeldrene som får glede seg med henne! Mor synes dette er litt trist...

Ha en fin søndag videre!
Klem klem

Lotta sa...

Hei hei!
Så koselig blogg du har! Gamlebyen er superkoselig..jeg er fra Fredrikstad så har vært mye der...solgte alle lekene mine der en sommer jeg skulle på min første jentetur..angrer nå ja..hihi..
Ha en fin søndagskveld:)
Klem klem

Lotta sa...

Hei hei!
Så koselig blogg du har! Gamlebyen er superkoselig..jeg er fra Fredrikstad så har vært mye der...solgte alle lekene mine der en sommer jeg skulle på min første jentetur..angrer nå ja..hihi..
Ha en fin søndagskveld:)
Klem klem

Gry sa...

Å, takk for tips! Kjempekjekt! Har søkt på Henne strand, ser ut som en nydelig plass! Hva slags butikker finner vi der??

Klem

Balke gård sa...

Så fin tur dere hadde!!! Skal nok ta en tur til Gamlebyen med mine også en gang. Flott blogg, la meg til, jeg:-) Klem, Marianne

Jannicke sa...

De krusene likte jeg ! Kjempefine ;o)

God natt til deg. J.

Tiril sa...

Heisan Livy.
Ser ut som de to småfrøknene storkoser seg på toget:))
Du så lekkert det var når du blandet de krusene til de bege green gate asjettene, , duse lekre farger sammen, med den sarte rosen i bakgrunnen.
Du kan dette du, du har en utsøkt smak, flink til å sette sammen . Endelig er min ferie kommet, drar på tur til helgen, forsatt fin sommer til deg.
Klem fra Tiril.

Anonym sa...

Gamlebyen i Fredrikstad er fantastisk - så enig med deg! Vi var der nylig også og måtte inn i skjønne interiørbutikker og morsomme barnebutikker. Vi var innom en skikkelig krims-krams-butikk og kjøpte en uro til lillebrors rom, der hadde de mye rart.

Søte bilder av jentene. Hedvig synes også tog er veldig spennende, men nå har det blitt lite av utflukter kollektivt..

Hørtes forøvrig herlig ut med en dag på Capri ;) Vi har ikke fått vært der i år. Har stort sett bare dratt noen snarturer og da har det blitt Vanninga vi har besøk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...