onsdag 22. juli 2009

Stue til utlån

o

I ettermiddag har vi hatt koselig besøk. Min kjære mor har invitert to vennepar på deilig kantarellsuppe og snitter. Siden mamma har litt mindre plass enn oss og vi også kjenner disse vennene godt var det ekstra hyggelig å ha sammenkomsten her hjemme. Maten var nydelig og latteren satt løst :-) Suppen var det en av gjestene som sto for, og den var aldeles nyyyydelig(vi mååå ut å plukke kantarell snart!)Mamma har bestilt snittene, og det er også hun som bakte kakene til dessert - Mmmm vi har kost oss masse.

o

Den nydelige vasen på bildet over har jeg fått av den ene veninnen til mamma tidligere, den er i engelsk porselen og er veldig vakker! Jeg fikk også en nydelig porselensmugge i dag av henne og den kommer det et bilde av senere.

o

o
Jeg er fryktelig dårlig på å stikke innom andre blogger omdagen, jeg beklager det, dagene strekker ikke helt til, men jeg satser på at det bedrer seg snart. Tusen takk for alle de koselige kommentarer dere legger igjen hos meg, jeg setter stor pris på det!
o
Ønsker dere alle en riktig fin uke videre!
o
Klem fra Livy

10 kommentarer:

aase sa...

Du er nå vel søt!! Gjester for mamma du, så utrolig koselig!!! Vi må gjøre det slik her også for mamma har også liten plass og ikke spisestue!! Det er jo så koselig å kunne hjelpe de som ikke har mulighet!!

Den lysekrona de altså, den ser helt lik ut som jeg skal bestille når kontoen er fyllt opp. Kommer via et firma i Sverige som heter A grossisten. Jeg venter og venter på muligheten!! I løpet av året er den der håper jeg....imens ser jeg på din!!

Vi kommer nedover rundt 6/7 august tror jeg!!

Ha en vakker uke, om jeg ikke kommer innom igjen. Vi ferierer fra søndag en uke vi!!

Stor klem

liven sa...

Det var nå veldig fint gjort av deg Livy:o)
en kjempefin vase!!
Gleder meg til å se muggen:o)
Stikk innom når du har tid du:o)

ha en fin dag:o)

Jannicke sa...

Nydelig dekket bord ;o)

Ha en fin dag du også...

Klem J.

♥LiNda♥ sa...

Søta mi!
Nå er jeg back! Hihi:)
Håper dere har en fin ferie!
VI må ta et ballemandel møte snart syns jeg :)
Klem♥

Det Lille Hvite Huset sa...

Hørtes koselig ut- og vasen er kjempesøt!! Ønsker deg en fortsatt fin sommer :-)

Gry sa...

Så koselig, og nydelig dekket bord! Jeg sikler etter den fine lysekrona di... ;-)

Klem

Anka sa...

Det er det som er så koselig med litt plass. At man kan samle familie og venner. Hørtes ut som en kjempe koselig dag. Fine bilder du viser Livy. Klem.

Anonym sa...

Så koselig at du åpner hjemmet for din mor og hennes venner. Og det høres jo ut som det var riktig så koselig for dere også.

Kanskje du har ett kantarellsted du plukker selv fra? Ellers så jeg det sto en stand på Nordby i dag og solgte masse. Jeg er litt skeptisk på sopp, men min mann elsker det. Jeg får prøve meg litt frem.

Ha en god helg!

Ingunn sa...

Så koselig du har det. Flott bord.

God helg.

Heidi-anitha sa...

Så koselig Livy!
Du er vel knuppen:0)
Håper du fortsatt nyter sommeren - hører godværet skal komme nå like om hjørnet - skal bli godt det!


Stor klem heidi-anitha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...