torsdag 9. juli 2009

Tannverk og helgevask

o

o

Ja så nærmer helgen seg med stormskritt - og jeg har vært klar for å reise på kjærlighetstur med min bedre halvdel i flere dager, men så på morgenkvisten i dag slår tannverken inn - er det mulig?? Og selvfølgelig har tannlegen min ferie frem til midten av august! What to do? Etter utallige telefoner til diverse tannleger her i byen var det heldigvis en som hadde en akuttime i morgen tidlig - YES! Desverre akkurat da toget vårt går til Göteborg, men vi får heller ta et senere tog - slik som dette orker jeg ikke gå. Jeg liker i utgangspunktet ikke å gå til tannlegen, men nå er det nesten ikke til å holde ut - jeg har prøvd både kjærringråd og piller, men jeg synes ikke det hjelper noe særlig - ser frem til å dra til Fru tannlege i morgen tidlig!

o

o
Ellers regner det ute og det er et trøttsomt ferievær, blir mye tegning og hyttebygging på barna omdagen. Jeg har fått vasket litt her hjemme i dag, og fått satt frem noe av det jeg kjøpte i Danmark. Spisestuen er noe av det jeg er mest fornøyd med for øyeblikket, lurer på om det kan ha noe med den nye lysekronen å gjøre ;) Den er enda ikke koblet til strøm, da min kjære svoger fortsatt er på ferie - "Kom hjem, kom hjem" *he-he*
o
o


o
1. Hjerteskål i zink fra en av de lokale interiørbutikkene, hampetauet er fra Super Brugsen. 2. Lysestakene i fattigmannsølv er kjøpt på Bilka. 3. Muggen ble med hjem fra Ikea på Bekkeböl, og brettet under er fra en lokal interiørbutikk i Esbjerg. 4. Fløtemuggen ble med meg hjem fra et Kremmermarked i Henne Strand - den er akkurat passe stor og veldig fin - telys-glassene som skimtes i bakgrunnen er også fra en lokal interiørbutikk i Henne Strand.
o
o
Tusen takk for alle hilsnene i "reisebrevet" mitt - Jeg ønsker alle som er innom meg en kjempefin helg, måtte vi få et glimt av solen!
o
Stor klem fra Livy
o

15 kommentarer:

Monica sa...

så utrolig vakkert du har det, helskjønne bilder du viser og jeg sitter virkelig her og bare titter på alle dine fine detaljer og drømmer:)

Ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

aase sa...

Håper tannlegedama fikser så turne deres blir fantastisk!! En time eller to for sent får vel ikke hjelpe.

Nydelige ting du har kjøpt i ferien!!
Nyt helgen Livy!

Stor klem fra Lier

Ellemeller sa...

Lykke til med tannlegen!

Så fint du har det på spisestua di.

ANita

Myhome sa...

Kom over bloggen din på Nib, du har en kjempeflott blogg! Legger meg til som følger her.
Så utrolig kjedelig med tannverk, håper det går bra hos tannlegen, og dere får en flott tur til Gøteborg!
Så mye lekkert du har tatt med deg hjem fra Danmark!
Ha en fin helg, og kos dere!
Klem Anita

Anonym sa...

Au da! Tannverk, også nå da! Npr dere skal på kose helg til Gøteborg!

Krysser fingrene og det blir fiksa i morgen, så dere får en koselig helg.

Så nydelige bilder du viser - som alltid!

Ønsker deg en fin fredag - har litt høst følelse i dette været her jeg nå.

Klem fra Line.

Christina sa...

Hallo hallo! Sender en go sommerklem fra Bergen!! :)
Kos dere masse på tur.. Det blir deilig med litt kjærestetid!

Vi har vært i dyreparken i Kr.sand og nå koser vi oss hos en kompis i Bergen.
På mandag er det hytta i Trondheim som venter!:)

Mange klemmer fra
Christina

☆Therese sa...

Håper tanlege fruen fikser pinen!!
Og at dere får en herlig tur :o)

Flotte bilder fra hjemmet ditt!

Anka sa...

Liker ikke tannleger altsaa, men de er gode aa ha naar man trenger de:-D Er i Parga og her har de ikke alle bokstavene vaares, hehe. Sommer hilsen fra Parga! Kos deg videre.

Living laVida sa...

Off, tannverk er noe av det verste!Får håpe et besøk hos Fru Tannlege vil kurere den!
Misunner deg den lysekronen, nydelig :)
Skal selv til Danmark om en uke, gleeeeder meg!Liker meg kjempegodt der! Har forresten en liten ting til deg på bloggen min!
God helg:)

Karina sa...

Uff, tannverk har det med å komme når det ikke passer! (men det passer vel egentlig aldri heller...)
Håper tannlegen gjør alt mye mye bedre slik at du får en flott tur med mannen din!!!

Tiril sa...

Uff, stakkars deg Livy, det som er så ondt, håper natten går fort , og du får kommet deg til tannlege,
Så nydelige bilder fra hjemmet ditt.
Klem Tiril.

Mitt lille hjem sa...

Takk for hilsen! Helt i orden at du legger meg til, så legger jeg deg til på min :)

Fortsatt god helg!

Evelinas hus sa...

Hej,
Vilka vackra bilder, massa fina detaljer!
Ha en skön söndag.
Kram Caroline

A-H sa...

Så vakre bilder!!
Tannverk er noe herk, er midt i visdomstanntrekking selv. Vondt vondt vondt er det! Håper det går bedre med deg nå:)
Klem

Anonym sa...

Nydelige bilder. Det kommer til å bli så flott når lysekronen skinner over :)

Så leit med tannverk, håper tannlegen fikk fikset deg opp og turen til Gøteborg har vært herlig!

Ha en god start på den kommende uken. Mange klemmer fra Merete!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...