fredag 4. november 2011

Fredag og bokanbefaling



Den beste dagen i uken er her - jeg elsker fredager!

 


I går var jeg innom Rema 1000 og kom over denne boken; "Ingrid ber til Julefest" , den kostet kun 99 kroner, og jeg vil virkelig anbefale denne hvis du trenger en god julekokebok!

Boken er gitt ut på Gyldendal i 2009 og det er "vår alles matmor" Ingrid Espelid Hovig som er forfatter.

Nydelige oppskrifter på kaker, godteri, brød, forretter, fisk, kjøtt, desserter, koldtbord, tilbehør, drikke, gaver fra kjøkkenet samt tips til borddekking og serviettbretting.





I tillegg er det utrolig flotte og inspirerende bilder i boken!





Ønsker deg en fin fredag!

Klem fra Livy

11 kommentarer:

Lynetmor sa...

Ja, fredag er en deilig dag :-) Ha en flott helg :-)

Størstepia sa...

Fredag er min favorittdag også:-)
Så flott den kokeboken så ut! Den får jeg jammen se etter.
Digger de røde GG koppene dine altså, ønsker meg slike selv...
Ha en flott helg!
Klem fra størstepia

Unni sa...

Fredag e en herlig dag ja:)

Takk for boktips.
Den ska i jammen kjøpe me i å.

God helg.

Fruehuset sa...

Tusen takk for kjempe koselig kommentar hos meg:))
Håper du får ein kjempe fin fredagskveld:
Klem Marianne!

Anneli sa...

Åhh... så koselig å høre fra deg Livy <3
Lenge siden jeg har hatt tid til en bloggrunde, men nå er jeg i alle fall igang med innlegg igjen :)
Så fin bok du har funnet. Vår alles kjære Ingrid Espelid og jeg var faktisk på samme resturant for ikke lenge siden :) Den dama holder seg jammen godt! Jeg syns hun har sett like flott ut de siste 30 årene :) Tenk om vi er like heldige..
Takk for at du tok deg tid, jeg håper du og dine får en strålende helg! Anneliklem <3

Fotograf Britt sa...

Hei!

Så er snart fredagen over.Og fredag er en herlig dag her også..Ungene får hjemm litt tidligere...
Jeg la meg til som følger...
Ha en fin helg...

Klem fra Britt.

liven sa...

Heisann

Tenker dette er en flott bok...og tenker den er full av god gammeldags husmannskost :o)

ha en fin helg Livy

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelig den boka så ut og for en flott pris! Takk for godt tips :-) Skjønne GG kopper du har.

Så bra at du ble glad for boken du vant inne hos meg. Kjempekoselig skrevet om bloggen min også - tusen takk. Jeg har akkurat bestilt meg boken selv også, syntes det var så mange nydelige bilder og masse inspirasjon.

Klem
Netta
Ha en fin helg!

MissMette sa...

Hei Livy :)
Flotte bilder du viser ღ
Var å så etter denne boka
på Rema 1000 i dag, men
her har de ikke fått den
inn ennå... Så i alle fall
veldig spennende og flott
ut! Fredager er herlige ja,
ønsker deg en fortsatt fin
kveld og helg. Klem fra
Mette

Bente sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar:) Ja, Stockholm er virkelig en flott by, neste gang skal jeg ha litt bedre tid. Takk for tips ang kokebok, den skal jeg se etter neste gang jeg er på butikken:) God helg:)

Klem fra Bente

Vi gifter oss sa...

Nå kom jeg i julestemning her :) Så veldig fin ut den kokeboken! Ingen er så god som henne!! :)
Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...