tirsdag 22. november 2011

Snart 1. søndag i advent med Fay red ♥


Jeg har kost meg med å ordne litt på kjøkkenet i formiddag.

Julegardinene som skal opp her er klare, men jeg skal vente litt med å henge de opp. For å begynne sånn smått med å skape den rette stemningen til førjulstiden har jeg gjort klar en hylle vi har på kjøkkenveggen. Jeg synes det gjorde seg godt med svibler, lys og de nydelige te-koppene fra Greengate, Fay red her.


Krukken med lokk som står på hyllen er det siste tilskuddet til samlingen - lekker synes jeg!


Jeg har forresten funnet den fineste adventstaken til å ha på kjøkkenet!

Gleder meg til søndag!


Min bedre halvdel synes det er alt for tidlig å begynne julepyntingen enda så jeg får ta det litt om litt... jeg begynner med nissegrøt til middag i dag!

 

♥ God tirsdag ♥

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så FLOTT på hyllen din;)
Nydelig den GG serien ♥
Krukken med lokk var kjempefin, den har jeg ikke sett noe sted.... hmmm...

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Mamsens hus sa...

Kjempefint på hyllen din. :)
GG serviset ditt står på min ønskeliste, det er bare lekkert!
Ønsker deg en fin kveld. :)

Ella sa...

Nydelige kopper på en kjempeflott hylle, så flink du er :)
Ha en fin kveld, klem fra Ella

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...