søndag 20. november 2011

Morgenstund ♥ med ny nespresso


Herlige søndagsmorgen!

Lillesøster og jeg har vært oppe siden 0630, og vi har kost oss masse!

Det er så deilig at det er mørkt ute synes jeg, det gjør det ekstra koselig med fyr i peisen og levende lys på bordet.

Etter at lillesøster og jeg hadde kost oss med brødskivene våre fikk jeg testet ut en av de nye kapslene fra Nespresso(variation 2011) ♥

I min kaffelatte nå på morgenen ble det Cherry, og den er virkelig god!

I går testet jeg ut den med mørk sjokolade, og begge kan anbefales på det sterkeste! Vanilje har jeg ikke prøvd enda, men jeg gleder meg!


Ønsker DEG en god søndag!
(Tenk at neste søndag er det 1. søndag i advent ♥ er du i rute?)

♥♥♥

8 kommentarer:

A-H sa...

Deilig med morgenstund;) Synes også det er koselig med mørkt på morgenen;)

Så spennende med nye smaker, skal jeg jammen ta med på neste bestilling;)

Ha en fiin søndag:)

Klem

Cecilie's hverdagslykke sa...

Høres ut som en deeeilig morgen. Veldig koselige bilder du deler. Synes også det er deilig at det er så mørkt ute, er jo ingenting som er så koslig som fyr i peisen og levende lys på morgenkvisen ;)

Ha en riktig god søndag! :-)) Klemmer fra Cecilie

Den Grønne Baljen sa...

ÅÅå slike morgen stunder er hyggelig... ja om en uke er det første søndag i advent... helt utrolig...


Nyt søndagen
klem kerstin

Unknown sa...

God morgen ;o)
Tidlig morgen ble det for meg også med en lillebror som våkner klokken seks....snork..hehe ;o))))
Jeg hentet de nye nespressoene i går. Har smakt sjokolade og nå venter de andre på tur ;-D

Nyt dagen ;o))
STOR klem Elisabeth

Ella sa...

Herlig stemningsbilde!
Fin søndag til deg, klem fra Ella

Elisabeth Helland sa...

herlige morgenstunder og det er så koselig å lese om hvordan du nyter dagene og stundene.... :o) ha en fin-fin søndag du og dine herligheter

Lynetmor sa...

Å, den kaffen så god ut :-) Ha en flott mandag i morgen :-) Klem

Fruehuset sa...

nam, mørk sjokolade hørres godt ut:)
Eg er ikkje heilt i rute, leiter etter lysholdere.. Men eg finn sikkert i tide til å fyre opp det fyrste lyset:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...