mandag 7. november 2011

Nydelig kåpe og lue


Å ha tre prinsesser i hus betyr også mye vakkert barnetøy! Den minste prinsessa er nå i overgangen fra str 68 til 74 og det betyr at mor dukker ned i nye esker med tøy tatt vare på etter de to største jentene våre.

Mye fint til både hverdag og fest!

Kåpen og luen lillesøster har på seg på bildet kjøpte jeg da storesøster var nyfødt på Fru Lyng - settet var dyrt, men jeg bare måtte ha det! 8 år etter, og brukt til 2 fine prinsesser er det like pent, så jeg angrer ikke i dag! 

Gjett om vi gleder oss til å dra på juletrefest i jula ♥




I dag har jeg vært hos tannlegen og jeg er skikkelig glad for å være ferdig!!


Ønsker deg en fin mandag!

Klem fra Livy

3 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så nydelig hun var :-) Ha en fin dag :-)

Størstepia sa...

For ei vakker lita tulle du har!!
Og jeg skjønner godt at du kjøpte det settet, helt breathtaking;)!
Jeg arver heldigvis fra flere venninner, og min lillesøster arver alt det flotte tøyet jeg hadde til gutten min. Hadde vært synd om fet ikke kunne brukes igjen...

Ha en super mandagskveld!
Klem fra størstepia

Guttemamma sa...

Nydelig liten frøken!! Jeg har også investert i lekkert tøy, tøy jeg liksom ikke kunne glemme og som jeg ikke angret på heller...:-). Helt vemodig å legge vekk den myke lyseblå...eller rosa for deg:-)
Klem♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...