onsdag 2. november 2011

Konglekupp



Kongler gir meg "Riviera Maison følelse" og DET like jeg!!
Spesielt nå på høsten og frem mot jul synes jeg det er ekstra koselig med kongler.


Disse konglene, som ikke har kommet ut av pakken engang er kjøpt på Sparkjøp i dag(litt usikker på om de har dem i nettbutikken - klarer ikke å finne dem nå) til den nette sum av 29 kr - et tips hvis du er like glad i "Riviera Maison følelsen" som meg ;-)




Har du noen planer for kvelden? Jeg skal på venninnebesøk - gleder meg!

Ønsker DEG en fin kveld!


2 kommentarer:

Fruehuset sa...

Kongler er stas:) Det er så enkelt, men veldig fint.
Her blir det bare avslapping etter ein lang dag på jobb:)

Kos deg masse på venninebesøk.

Helsing Marianne:)

♥ Netta ♥ sa...

Oi, så flotte kongler du har fått til en vannvittig billig penge. Tror jeg må ta meg en tur innom sparkjøp jeg nå :-) Jeg elsker Riviera Maison, de har så utrolig mye lekkert ♥

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...