onsdag 30. november 2011

Litt fra kjøkkenet i dag..


Tenk at det er den siste dagen i november allerede!
 I morgen begynner julemåneden - HERLIG ♥


Kjøkkenet har fått litt rødt i anledning den beste måneden i året! Jeg er en typisk rød og hvit julejente, men tar gjerne med litt grønt også ☺




På stolene ved kjøkken halvøya har det kommet fine puter, de er fra Ikea og heter Idgran; de er i helt riktige farger med fiiine ruter.




På handleturen i Gøteborg kom jeg tilfeldigvis over Starport Interiør - O' lykke sier jeg bare! Butikken hadde en mengde varer til 50 - 70 % da den skal stenge i en periode mens fasaden pusses opp(nettbutikken er fortsatt åpen), det betyr at det ble noen god biter fra Riviera Maison med meg hjem.  


  
  

To av de tingene som ble med hjem fra Starport var magasinholderne (disse var satt ned til 100 SEK pr stk), endelig har jeg fått orden på papirene fra skole, barnehage og fritidsaktiviteter som tidligere har ligget og slengt på benken. Litt annet ble også med, men det kommer i et eget innlegg senere.

Hos jentene i Balders hage kjøpte jeg lykten som ser ut som et rivjern - det var kjærlighet ved første blikk ♥



Her i huset leker de største barna livlig oppe, det er nesten så jeg ikke tørr å gå opp for å se hvordan det ser ut! Men de koser seg, og det er det viktigste! 


Ønsker deg en fin novemberkveld ♥

8 kommentarer:

Husfrøy sa...

For et lekkert kjøkken! Fine bilder :)
Ha en fortsatt fin kveld videre!
Hei fra Eva

Den Grønne Baljen sa...

Kjempefint... og rødt er bare vakkert...

Nyt den siste november kvelden

klem Kerstin

Mona Christin sa...

Hei.

For et koselig kjøkken du har.

Klem Mona C

Manne's hverdag sa...

Lekkert kjøkken med masse herlige "juledetaljer".

Jeg skal også til Gøteborg i helga... Håper at den fortsatt er
åpen.

Ha en flott kveld!!!

Klem

PST!!! NYYYDELIG HEADER!!! :)

Villa Wikan sa...

Hei Livy.
Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Artig at du vil følge med fremover =)
Har ikke rukket å sett så mye på bloggen din enda, men første inntrykket er meget bra ;-) For et utrolig nydelig inngangsparti dere har. Er så herlig med "usa" overbygg. Legger deg til på leselisten =)
God natt.

Gry sa...

Utrolig koselig på kjøkkenet deres! Så delikat med det røde mot det hvite, morsomt å pynte et så vakkert kjøkken!! Det ser ut som dere har hatt en flott førjulstur ;) Fine bilder! En god torsdag og snart helg til deg! Klem

heidi sitt ♥ sa...

Åh, så koselig julekjøkken ") Enig at det skal være rødt til jul!

salige lavendel sa...

Kjempetøff den rivjern-lykten!! Kan kanskje bruke et vanlig rivjern på samme måte, bare sette et telys under??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...