onsdag 16. november 2011

Fyr i peisen, kakemann, kaffe og nytt nr av Boligpluss....



... hverdagslykke ♥

I går dumpet det nye nummeret av Bolig pluss ned i postkassa mi ♥ en nydelig julenummer! Av de norske interiørbladene er dette en av mine absolutte favoritter - treffer meg og min stil rett i hjertet!

Etter at midt i mellom søster var levert i barnehagen, og lillesøster tok seg en liten lur var jeg kjapp opp i sofakroken med bladet - åååå som jeg har kost meg!

Attåt ble det er kopp kaffelatte og en kakemann, på wimp spiller jeg julemusikk - å ja, jeg nyyyyyter!




Ønsker deg en fin onsdag!

I kveld er det temakveld i barnehagen - gleder meg ☺

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

En formidda etter min smak!! Håper bladet kommet hit i dag!!
Klem og kos deg videre♥

Lynetmor sa...

Hei, høres deilig ut :-) Ha en fortsatt fin dag :-) Klem

Katrine sa...

Ingenting er bedre enn en slik stund i fred for deg selv hvor du bare storkoser deg med enkle midler.

Jeg skal kjøpe bladet til lørdag etter endt arbeidsdag, og jeg gleder meg allerede. :))

Ha en koselig onsdagskveld!

Annfrid sa...

Hørtes supert ut, nyt kvelden også:-)

Klem fra Annfrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...