tirsdag 15. november 2011

Nespresso variations 2011



En pakke av hver av de nye kapslene(+ noen andre favoritter!) er på vei i posten til meg i dag.
Nespresso har lansert Variations 2011!

De tre nye kapslene inneholder i følge Nespressos hjemmeside kaffe med naturlig smak av vaniljeblomst, kirsebær og mørk sjokolade ♥ jeg er spent på hvordan disse smaker!



Bildene er lånt fra Nespresso


Hos oss skinner solen nydelig i formiddag, lillesøster og jeg har en deilig og avslappende dag her hjemme(etter en veldig hektisk gårsdag), hun er litt småsnufsete og jeg mistenker at det har å gjøre med en ny tann som har funnet veien frem ☺

Ønsker DEG en fin tirsdag!

Klem fra Livy

8 kommentarer:

Anonym sa...

vær så snill å fortell om hvorda de smaker og hva som er dine favoritter!! Har maskinen selv, men er ikke noe flink til å smake på alle;-) Trenger tips!!

Kristine

Livy sa...

Det skal jeg gjøre Kristine! Hva liker du best? Espresso, lungo, latte??
Klem fra Livy

Elisabeths idyll. sa...

Oj, oj, oj. Elsker nespresso!!! Disse skal bestilles ;oDDD
Takk for tips ;o)))

Klemmer Elisabeth ;o)))

♥ Netta ♥ sa...

Så spennende disse variantene hørtes ut, særlig den med sjokolade :-) Jeg venter på karamell-versjonen som kommer i desember, den er helt NYDELIG og er på lager kun i desember hvert år!

Klem
Netta

Alette sa...

Å,å,å, disse så spennende ut - de må jeg prøve <3

Fruehuset sa...

Så spennende smaker:)
Vi fekk slik maskin til bryllaupet vårt og gler meg til å teste den ut!
Sjølv om eg ikkje likar kaffi så kan det vera håp for meg med andre ord.

Ønsker deg ein fin kveld:)

Anonym sa...

Jeg er vel egentlig mest glad i mocca-lignende kaffe. Liker ikke vanlig svart kaffe. Har vel funnet ut, av de eg har smakt på, at det er den gull-kapselen jeg liker best(husker ikke helt hva den heter!).


Kristine

Livy sa...

Det er min favoritt også Kristine!!! Volutto heter den - nyyyydelig! I morgen skal jeg smake på de nye kaffene - gleder meg!

Klem fra Livy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...