tirsdag 15. november 2011

Nespresso variations 2011



En pakke av hver av de nye kapslene(+ noen andre favoritter!) er på vei i posten til meg i dag.
Nespresso har lansert Variations 2011!

De tre nye kapslene inneholder i følge Nespressos hjemmeside kaffe med naturlig smak av vaniljeblomst, kirsebær og mørk sjokolade ♥ jeg er spent på hvordan disse smaker!



Bildene er lånt fra Nespresso


Hos oss skinner solen nydelig i formiddag, lillesøster og jeg har en deilig og avslappende dag her hjemme(etter en veldig hektisk gårsdag), hun er litt småsnufsete og jeg mistenker at det har å gjøre med en ny tann som har funnet veien frem ☺

Ønsker DEG en fin tirsdag!

Klem fra Livy

8 kommentarer:

Anonym sa...

vær så snill å fortell om hvorda de smaker og hva som er dine favoritter!! Har maskinen selv, men er ikke noe flink til å smake på alle;-) Trenger tips!!

Kristine

Livy sa...

Det skal jeg gjøre Kristine! Hva liker du best? Espresso, lungo, latte??
Klem fra Livy

Unknown sa...

Oj, oj, oj. Elsker nespresso!!! Disse skal bestilles ;oDDD
Takk for tips ;o)))

Klemmer Elisabeth ;o)))

♥ Netta ♥ sa...

Så spennende disse variantene hørtes ut, særlig den med sjokolade :-) Jeg venter på karamell-versjonen som kommer i desember, den er helt NYDELIG og er på lager kun i desember hvert år!

Klem
Netta

Alette sa...

Å,å,å, disse så spennende ut - de må jeg prøve <3

Fruehuset sa...

Så spennende smaker:)
Vi fekk slik maskin til bryllaupet vårt og gler meg til å teste den ut!
Sjølv om eg ikkje likar kaffi så kan det vera håp for meg med andre ord.

Ønsker deg ein fin kveld:)

Anonym sa...

Jeg er vel egentlig mest glad i mocca-lignende kaffe. Liker ikke vanlig svart kaffe. Har vel funnet ut, av de eg har smakt på, at det er den gull-kapselen jeg liker best(husker ikke helt hva den heter!).


Kristine

Livy sa...

Det er min favoritt også Kristine!!! Volutto heter den - nyyyydelig! I morgen skal jeg smake på de nye kaffene - gleder meg!

Klem fra Livy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...